حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، قوت قلب مظلومان است

حجت الاسلام محمدی گفت: مردم در روز قدس، با حضور پرشور خود و مشت‌های گره کرده و شعارهای کوبنده جنایات اسرائیل را محکوم کرده و موجب قوت قلب ملت مظلوم فلسطین خواهند بود.

حجت الاسلام محمدرضا محمدی-امام جمعه طبس-در گفت‌وگو با خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، با گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار کرد: امام راحل، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری کرده و فرمودند: «اسرائیل غده سرطانی است که باید از منطقه محو شود».

وی با بیان اینکه امروز آثار این غده سرطانی را در جهان شاهد هستیم، افزود: ظلم و جنایت‌هایی که علیه بشریت توسط اسرائیل انجام شده از حمله آثار زیانبار وجود این غده در دنیا است.

امام جمعه طبس به جنایات اخیر اسرائیل اشاره کرد و گفت: در شش ماه اخیر در طوفان الاقصی بیش از ۳۰ هزار انسان بی گناه و قریب ۱۴ هزار کودک و ۹ هزار زن کشته شده و آوار کردن ساختمان‌ها بر سر انسان‌های بی‌گناه فلسطین و از بین بردن زیرساخت‌ها و جنایت‌های هولناک بخشی از اقدامات اسرائیل است.

حجت الاسلام محمدی با اشاره شهادت مستشاران ایرانی در کنسولگری ایران در سوریه، بیان کرد: اقتضای این جنایت‌ها این است که ملت بصیر و آگاه ایران همگام با سراسر جهان روز قدس امسال را عزت و عظمت بیشتری دهند. 

وی تصریح کرد: لازم است مردم با حضور خود و مشت‌های گره کرده و شعارهای کوبنده این جنایات را محکوم کرده و مایه قوت قلب ملت مظلوم فلسطین شوند تا بتوانند در صحنه مقاومت بهتر و بیشتر مسیر خود را ادامه دهند. 

امام جمعه طبس با بیان اینکه حضور مردم می‌تواند مایه یأس و ناامیدی و اضمحلال ابرقدرت‌ها، اسرائیل و حامیان آن‌ها شود، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند «اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید» و امروز با حضور منسجم و متحد مردم همراه با ملت‌های مسلمان شاهد اضمحلال اسرائیل خواهیم بود و این وعده عملی خواهد شد.

حجت الاسلام محمدی یادآور شد: مردم طبس نیز ساعت ۱۰:۳۰ روز جمعه ۱۷ فروردین همگام با ملت ایران در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و مایه وحدت، انسجام و اتحاد مسلمانان خواهند شد.

کد خبر 1757302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha