روز قدس امسال را به روز خروش جهانی علیه بیداد صهیونیست ها تبدیل می کنیم

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: به حول و قوه الهی راهپیمایی روز قدس امسال را به روز خروش جهانی علیه ظلم و بیداد صهیونیست ها تبدیل می کنیم.

آیت الله علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم با بیان این که حضور در راهپیمایی بزرگ روز قدس امسال معنا و مفهوم دیگری دارد، گفت: همه ساله ما با حضور در راهپیمایی جمعه آخر ماه مبارک رمضان که میراث ماندگار امام راحل است، ضمن محکومیت رژیم صهیونیستی، همبستگی خود با ملت مظلوم فلسطین را به دنیا نشان می دادیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اما امسال بعد از طوفان الاقصی و جنایات بی سابقه صهیونیست ها در غزه، حضور دشمن شکن ما باید بسیار گسترده تر و کوبنده تر از قبل باشد.

وی افزود: با توجه به آگاهی های بیشتری که ملت های آزادی خواه جهان بعد از قضایای این چند ماهه نسبت به هویت و ماهیت کثیف اسراییلی ها پیدا کرده اند، ما بایدکاری کنیم که راهپیمایی روز قدس امسال به تجلی خروش جهانی علیه ظلم و بیداد صهیونیست ها تبدیل شود.

آیت الله اسلامی همچنین گفت: همان طور که امام عظیم الشان(ره) نیز فرمود راه نجات قدس بازگشت به تعالیم ناب اسلام و تحقق وحدت امت اسلامی است و برای آزادی فلسطین و قدس شریف نیازمند این وحدت و همبستگی به شکل حداکثری خود هستیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: به یاری حق تعالی و در سایه اقتدار و هم افزایی جبهه مقاومت اسلامی به زودی شاهد اضمحلال کامل غده سرطانی اسراییل از منطقه خواهیم بود و ملت مظلوم فلسطین به این واسطه از این جرم و جنایت ها رهایی پیدا می کنند.

کد خبر 1757342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha