روز قدس نماد وحدت امت اسلامی است

ناظمی جلال گفت: روز جهانی قدس، نمادی از وحدت امت اسلامی در رویارویی با جنایات رژیم اشغالگر قدس است.

هاشم ناظمی جلال مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: درایت و آینده نگری امام راحل (ره) در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس در جهت اعلام حمایت جهان اسلام از آزادی قبله اول مسلمانان، امروز عالم‌گیر شده و حرکت ملت‌های آزاده دنیا در حمایت از انسانیت و محکومیت جنایات ددمنشانه صهیونیست غاصب، لرزه بر اندام پوشالی آن رژیم جعلی انداخته است.

وی افزود: سال‌هاست که رژیم اشغالگر قدس با عملکرد ددمنشانه خود ارزش‌های انسانی را نشانه رفته و جنایات این رژیم کودک کش علیه زنان و کودکان بی دفاع فزونی یافته است به طوری که در جنگ اخیر، تمام خطوط قرمز در باب جنایات و وحشی‌گری‌ها جابه‌جا شده و بسیاری از ظالمان جهان در برابر خوی حرام‌زادگی رژیم صهیونیستی روسفید شدند.

وی تصریح کرد: حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق سوریه، مهر تأییدی بر مبارزه ایران اسلامی با رژیمی شد که به قوانین بین‌المللی _ که از قضا خود و حامی ظالم‌تر از خود یعنی دولت آمریکا به تصویب رسانده‌اند _هیچ تعهدی ندارد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: حقیقت آن است که وعده الهی تخلف‌ناپذیر بوده و سنت الهی قطعاً تحقق خواهد یافت.

ناظمی جلال اضافه کرد: روز قدس به عنوان محور وحدت جهان اسلام و نمایش اتحاد امت اسلامی در حمایت از فلسطین مظلوم است و مهمانان ضیافت الهی بار دیگر با حضور پرشور خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سرخواهند داد و باشکوه و طراوت بیشتری نسبت به گذشته، تنفر و برائت خود را از صهیونیسم و رژیم جعلی اسرائیل و حامیان و متحدان جهانی و منطقه ای آن اعلام می نمایند.

وی اعلام کرد: از خداوند بزرگ می خواهیم در سایه قبولی طاعات و عبادات روزه داران در شب های پربرکت قدر، زیباترین تقدیر را برای جهان اسلام رقم زده تا شاهد همدلی و همگرایی امت اسلامی و برپایی عدل و داد در سراسر جهان باشیم.

وی در پایان از همه فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان گرامی استان دعوت کرد همچون همیشه همراه، همگام و هم‌صدا با سراسر کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری دشمن شکن داشته باشند.

کد خبر 1757354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha