اهداء هدیه به کودکان شرکت کننده در نماز عیدفطر در امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان

قنبری ضمن اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن کریم برای زندانیان زنجانی با همکاری امامزاده سید ابراهیم (ع) گفت: با هدف تقویت حضور کودکان و نوجوانان به کودکانی که در نماز عید فطر پیدا کنند، هدایایی پیش بینی شده است. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، علی قنبری، مدیر اجرایی امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان در جمع خبرنگاران گفت: با مشارکت اداره کل زندان ها، طی ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم در اردوگاه حرفه و کارآموزی زندان زنجان برگزار شد. 


وی با اشاره به حضور بیش ۱۰۰ نفر از مددجویان اردوگاه در این محفل قرآنی گفت: این محفل قرآنی با تلاوت و تفسیر آیات قرآن و اهدای بسته متبرک حرم مطهر به مددجویان اجرا شد. 


قنبری با اشاره به اهداء یک دستگاه فوتبال دستی به مددجویان زندان از طرف امامزاده و به منظور تقویت روحیه و استفاده مددجویان زندان گفت: این محفل در راستای ترویج فرهنگ قرآن در بین مددجویان زندان اجرا شد. 


مدیر اجرایی امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان با اشاره به اینکه امسال نیز طبق سنوات گذشته نماز عید سعید فطر در صبح عید برگزار خواهد شد، اضافه کرد: با هدف تقویت حضور کودکان و نوجوانان در محیط امامزاده، هدایایی از طرف امامزاده سید ابراهیم (ع) به دختران و پسرانی که به همراه خانواده در این نماز شرکت کنند تقدیم خواهد شد.

کد خبر 1757366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha