اسرائیل با تنفس مصنوعی آمریکا زنده است/ صهیونیست‌ها راهی جز تسلیم ندارند

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه رژیم جعلی اسرائیل با تنفس مصنوعی آمریکا زنده است، گفت: آمریکا می‌کوشد از این طریق اراده سیاسی خود را بر جهان اسلام تحمیل کند؛ اما شخصیت اخلاقی و سیاسی‌اش در منطقه و جهان رو به زوال است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  سخنرانی راهپیمایی روز جهانی قدس در دانشگاه تهران، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی خنجری است که نظام شیطانی انگلیس از ۷۵ سال پیش آن را بر پیکرۀ امت اسلام فرو کرد. بعد از آن، آمریکای جنایتکار این رژیم را به عنوان یک پل ارتباطی سیاسی، امنیتی و جغرافیایی در جهان اسلام تقویت کرد تا اهرمی برای تنظیم سیاست‌های جنایتکارانه و استعمارگرانه آمریکا باشد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی با تنفس مصنوعی آمریکا زنده است و هرگاه این دستگاه غرب کنار رژیم صهیونیستی نباشد، دچار حیات نباتی شده و فرو می‌ریزد. این واقعیت نزدیک است.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: از تاریخ ننگین سال ۱۹۴۵ به این طرف، که رژیم صهیونیستی به عنوان موجودی جعلی در سایه حمایت‌های شیطانی غرب به‌خصوص آمریکا و انگلیس قرار گرفت، جنایت‌های بی‌شمار این رژیم، امنیت و شب و روز و آرامش را از ملت مسلمان فلسطین و نیز سرزمین‌های اسلامی گرفته است.

وی ادامه داد: جنگ‌های ۱۹۴۸ و ۱۹۵۶ و ۱۹۶۷ ، ۱۹۷۳ تا قبل از انقلاب اسلامی مجموعا نبردهایی بود که آمریکا و انگلیس و فرانسه با میدان داری رژیم صهیونیستی برای بی‌سرزمین کردن و آواره‌کرن یک ملت ریشه‌دار روی زمین به نام فلسطین انجام دادند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: امروز جنایت‌های رژیم صهیونیستی که توسط آمریکا حمایت می‌شود، آمریکا را در مرکز نفرت جهانی قرار داده است.

وی با اشاره به حمایت های روانی، سیاسی و لجستیکی آمریکا از رژیم صهیونیستی و وتو کردن همه قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل، گفت: آمریکا می کوشد از این طریق اراده سیاسی خود را از طریق سلطه دادن به این رژیم بر جهان اسلام تحمیل کند؛ اما امروز شخصیت اخلاقی و سیاسی آمریکا در منطقه و جهان در حال زوال است.

سردار سلامی با بیان این که زوال آمریکا شتاب گرفته است، اظهار کرد: آمریکا مجبور شده است نقطه تمرکز خود را از اقتصاد بر امنیت در شرق مدیترانه قرار دهد و زوال او از این منظر شتاب گرفته است، اما حاضر نیست این رژیم را رها کند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی پیش از این در جنگ‌هایی با ارتش‌های بزرگ کشورهای عربی با تکیه بر غرب توانسته بود بخش‌های مهمی از سرزمین‌های فلسطین را شامل بلندی‌های جولان، صحرای سینا و کرانه باختری رود اردن که همچنان هم در اختیارس است، تصرف کند، اما، امروز در باریکه‌ای بین مرگ و زندگی قرار گرفته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران تأکید کرد: همه تلاش رژیم صهیونیستی این است که میدان جنگ را از فضای زندگی اجتماعی و سیاسی از هم منفک کند، اما، چنین چیزی ممکن نیست. صهیونیست‌ها می‌خواهند در یک باریکه که گاهی عرض آن ۱۴ کیلومتر است، در میان دنیایی از بغض و کینه فشرده مسلمانان، حیات سیاسی امن و مطمئن داشته باشد.

وی اضافه کرد: امروز همه سرزمین های اشغالی که تحت سیطره صهیونیست ها است در تقاطع آتش مسلمانان قرار دارد و فلسطینی‌ها هم هرگز برای مبارزه با ظالم بر هیچکس تکیه نکردند.

سردار سلامی با بیان اینکه امروز همه سرزمین های اشغالی که تحت سیطره صهیونیست ها است در تقاطع آتش مسلمانان قرار دارد، گفت: رژیم صهیونیستی بین حیات و ممات دست و پا می زند و هر اقدامی انجام بدهد شکست خواهد خورد.

وی تصریح کرد: این رژیم  اگر جنگ با فلسطین را ادامه دهد در پایان مجبور خواهد شد به مقاومت آسمانی مردم فلسطین تن دربدهد و اگر عقب‌نشینی هم بکند، باز هم شکست خواهد خورد.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: پیام‌هایی که از داخل غزه به ما منتقل می شود این است که ما هیچ مشکلی برای ادامه این استقامت نداریم. فلسطینی ها به ما می گویند شما محکم باشید، چرا که ما رژیم صهیونیستی را در غزه مدفون خواهیم کرد.

سردار سلامی با بیان این که صهیونیست ها راهی جز تسلیم شدن ندارند، خاطرنشان کرد: سنت الهی این است که فلسطین می ایستد و توطئه شوم مستکبران به خودشان بازخواهد گشت و سرانجام سرزمین و دیار و اموال مردم فلسطین به آن‌ها بازخواهد گشت.

کد خبر 1757476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha