جواب ایران به رژیم صهیونیستی کوبنده خواهد بود

سرهنگ قنبری با بیان‌اینکه رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن بخش کنسولی کشورمان در سوریه نشان داد که به هیچ یک از اصول بین‌المللی پایبند نیست، گفت: جواب ایران به رژیم صهیونیستی کوبنده خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، سرهنگ پاسدار بهزاد قنبری در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در چهار راه مصلای این شهرستان،اظهارکرد: روز جهانی قدس یادگار ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است و این حرکتی که امام آغاز کرد سال به سال پرشورتر می‌شود و ما امروز آن را به عینه شاهد بودیم.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان‌اینکه امروز مردم دنیا به اهمیت روز قدس پی‌ برده‌اند و بر مبارزه بر ظالمان و جنایتکاران تاکید دارند و با مردم ایران همراه شده‌اند، افزود: امروز راهپیمایی روز جهانی قدس با شکوه خاصی در کشورمان و سایر نقاط جهان برگزار شد و ان‌شاء‌الله با وحدت و همدلی مسلمین و آزادیخواهان جهان، قدس شریف آزاد می‌شود و رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار محو خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین دلایل حمایت از فلسطین دلیل انسانی است، تصریح‌کرد: به آزادی قدس نزدیک و نزدیک‌تر شده‌ایم و وعده خداوند در پیروزی حق بر باطل محقق می‌شود.

سرهنگ قنبری به شهادت رساندن بیش از ۳۳ هزار نفر از مردم مظلوم و بیگناه غزه توسط رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر اشاره کرد و گفت: این جنایت‌ها بیش از پیش تنفر مردم جهان را برای رژیم صهیونیستی به دنبال داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان‌اینکه مردم فلسطین و غزه نشان دادند که با استقامت و ایستادگی می‌توان دبر ابرقدرت‌های دنیا و جبهه استکبار پیروز شد، ادامه داد: مردم آزادیخواه جهان بدانند که پیروزی ازآن محور مقاومت است.

سرهنگ قنبری با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن بخش کنسولی کشورمان در سوریه نشان داد که به هیچ یک از اصول بین‌المللی پایبند نیست، خاطرنشان‌کرد: رژیم صهیونیستی بداند جواب این اقدام خود را در زمان خود کوبنده دریافت می‌کند و تقاص خون شهدا را می‌دهد.

گفتنی است، در راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان آستارا که با حضور پرشور مسئولان و اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه و مرزنشین برگزار شد، قطعنامه پایانی راهپیمایی قرائت و پرچم‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد.

کد خبر 1757518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha