ترورهای ناجوانمردانه نشانه ضعف جبهه استکبار است

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی جمهوری اسلامی ایران در دمشق و حادثه تروریستی در چابهار و راسک را محکوم کرد و گفت: ترورهای ناجوانمردانه نشانه ضعف و عصبانیت جبهه استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام محمد جواد باقری‌ارومی در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان با اشاره به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان بر لزوم توجه به روزها و ساعت‌های باقیمانده این ماه پرفضیلت تاکید کرد و گفت: باید در پایان ماه مبارک رمضان یک تغییر محسوس و مطلوب در انسان ایجاد شود و از ملکات رذیله خارج و به ملکات فضیله وارد شویم.

خطیب جمعه بندر آستارا با گرامیداشت روز جهانی قدس، روز قدس امسال را بسیار متفاوت و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته دانست و افزود: امسال علاوه بر کشورهای مسلمان که همیشه در حمایت از فلسطین مظلوم در این راهپیمایی شرکت و حمایت خود را از مردم مقاوم فلسطین اعلام می‌کردند در بسیاری از کشورهای غیراسلامی نیز انسان‌های بیدار و آگاه علیه ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خصوص غزه مقاوم و قهرمان به پا خاستند.

وی با محکوم کردن اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی جمهوری اسلامی ایران در دمشق و حادثه تروریستی در چابهار و راسک ضمن آرزوی علو درجات برای شهیدان این حادثه‌ها، این اقدامات را نشانه ضعف و عصبانیت استکبار جهانی دانست و گفت: وقتی آمریکا و اسرائیل در میدان مبارزه با مقاومت به بن بست می‌رسند اقدام به ترورهای ناجوانمردانه می‌کنند.

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی خاطرنشان‌کرد: ما با رژیم صهیونیستی در جنگی نامتقارن قرار داریم زیرا شاید او امکاناتی دارد که ما نداریم و ما هم امکاناتی داریم که او ندارد؛ جنگ نامتقارن میدان نبرد اراده‌هاست، آن اراده و انگیزه‌ای که ما داریم و آنها ندارند نیروی ایمان و توکل و باور به نصرت الهی و پیروزی است که هیچ‌گاه در جبهه ایمان متزلزل نمی‌شود.

امام جمعه بندر آستارا اضافه‌کرد: یقینا مجازات سنگین مرتکبین این جنایات و پاسخ کوبنده حق جمهوری اسلامی ایران است ولی ما با آگاهی و هوشیاری هیچ‌گاه در دام دشمن جنایتکار نخواهیم افتاد و با صبری راهبردی، با  حمایت از گروه‌های مقاومت اسلامی تا نابودی رژیم خبیث کابوس شب و روز صهیونیست‌ها خواهیم شد.

سخنگوی انقلاب اسلامی در بندر آستارا با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان آوینی، صیاد شیرازی آنها را الگوهای خوب و شایسته تواضع، فروتنی و اخلاق دانست که هر کدام در سنگر مسئولیت خود به خوبی انجام وظیفه و ایفای نقش کردند و در نهایت هم با شهادت به مزد تلاش و مجاهدت خود رسیدند.

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت و این روز را روز پاداش گرفتن مؤمنان روزه‌دار از خداوند عالم در برابر یک ماه بندگی و عبودیت دانست و اظهارکرد: عید فطر عید ابرار و نیکوکاران است و باید مراقبت کنیم که که اثم و عدوان که گناهان شخصی و اجتماعی هستند ما را از مقام ابرار دور نکند.

کد خبر 1757538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha