شکست رژیم صهیونیستی حتمی است

حجت‌الاسلام فلاح با بیان‌اینکه امروز هسته مقاومت تبدیل به شبکه مقاومت در سراسر جهان شده است، گفت: شکست رژیم صهیونیستی حتمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت‌الاسلام ابراهیم فلاح در خطبه‌های نماز جمعه بخش کرگانرود این شهرستان با اشاره به روز جهانی قدس از حضور پرشور مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه این بخش در راهپیمایی این روز تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه بخش کرگانرود تالش افزود: مسئله فلسطین و روز قدس و آرمان‌های فلسطین برای همه جوامع بشری و همه آزادی‌خواهان جهان به یک مسئله حیاتی و خط مقدم و پشتوانه امنیت تمامی کشورهای استکبارستیز تبدیل شده است .

وی با بیان‌اینکه کشور ما ۴۵ سال است که با استکبار جهانی جنگ نامتقارن دارد، تصریح‌کرد: تجهیزات دشمنان مشخص است اما عاملی که ما را همیشه در مقابل دشمنان پیروز نگه داشته قدرت ایمان و اعتقاد جوانان ما است که دشمنان ما از این قدرت بی‌بهره هستند.

حجت‌الاسلام فلاح به ترور ناجوانمردانه شهدای کشورمان در بخش کنسولی ایران در دمشق اشاره و شهادت سردار زاهدی و همرزمانش را به خدمت مقام معظم رهبری و مردم انقلابی ایران اسلامی تبریک و تسلیت گفت و ادامه داد: این ترور ادامه عملیات تروریستی مسکو بود که اول خواستند پای روسیه را به جنگ مستقیم بکشند و اکنون نیز می‌خواهند پای ایران اسلامی را به جنگ مستقیم با خود بکشند و از شکستی که رژیم صهیونسیتی در مقابل مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه متحمل شده فرار کنند ولی ایران اسلامی با رهبری مقام معظم انقلاب به موقع  انتقام سخت خود را از این رژیم جعلی و کودک‌کش خواهد گرفت.

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود تالش با اشاره به اینکه امروز هسته مقاومت تبدیل به شبکه مقاومت در سراسر جهان شده است، افزود: شکست رژیم صهیونیستی حتمی است .

وی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه‌داران و مومنین، فرا رسیدن عید فطر را به تمامی مسلمین جهان تبریک گفت.

حجت‌الاسلام فلاح به ۱۹ فروردین سالروز قطع رابطه ایران اسلامی با آمریکا اشاره و و این روز بزرگ را گرامی‌داشت و تصریح‌کرد: آمریکا شیطان بزرگ است و به هیچ‌وجه قابل اعتماد نیست.

امام جمعه بخش کرگانرود تالش با اشاره به سالروز شهادت شهید آوینی، شهید صیاد شیرازی و شهید موسی صدر، به بیان ویژگی‌های این بزرگ‌مردان پرداخت.

کد خبر 1757548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha