دفاع از فلسطین دفاع از حقیقت است

عزیززاده گرجی گفت: پیروزی های پیاپی امت اسلام علیه کفر و استکبار، سلطه و صهیونیست حاصل بیداری اسلامی و پیوند معنادار با روز جهانی قدس است و دفاع از فلسطین دفاع از حقیقت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، قاسم عزیز زاده گرجی-سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، امروز جمعه (۱۷ فروردین) در جمع راهپیمایی کنندگان روز قدس شهرستان میاندورود اظهار کرد:  مساله فلسطین همواره از اولویت های سیاست خارجی حضرت امام بود و اقدام آگاهانه حضرت امام در راستای نامگذاری روز قدس در آغازین ماه‌های انقلاب ستودنی است.
وی افزود: این موضوع و راهپیمایی روز قدس بواسطه تبیین رهبری هر سال پررنگ تر و با شکوه تر از قبل برگزار می شود و در تمام جهان تداوم و گسترش یافته است.

دفاع از فلسطین دفاع از حقیقت است


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران یادآور شد: خیزش و خروش مردم در راهپیمایی روز قدس امسال توسط رسانه های جمعی به درستی اطلاع رسانی می شود و این خروش را خواهیم دید.
عزیززاده گرجی گفت: موضوع فلسطین دارای ارزش و جایگاه والایی است و رهبری اهتمام ویژه بر این‌مساله داشتند.
وی افزود:وجود مسجدالاقصی و سرزمینی که جایگاه پیامبران الهی بود و قبله اول مسلمانان و محل معراج‌پیامبر بود از ارزش بالایی برخوردار است و برای دشمنان اسلام و ادیان الهی مهم مسجدالاقصی و بیت المقدس برای حضور در این سرزمینی و گسترش سرزمینی مهم است.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه آنچه امروز در غزه بواسطه رزمندگان اسلام اتفاق می افتد و روحیه انقلابی برگرفته از روحیات شهدای عزیز ما و اراده مردم و نظام و انقلاب اسلامی و سردار سلیمانی است.

دفاع از فلسطین دفاع از حقیقت است


عزیززاده گرجی خاطر نشان کرد: از دستاوردهای مهم طوفان الاقصی، کاهش ۷۰ درصدی مهاجرت به اسراییل و اوج مهاجرت معکوس در سرزمین اشتغالی شدت گرفت و موجب افزایش اختلافات در  بین‌ سران رژیم صهیونیستی و ارتش و دستگاه های امنیتی شد.
وی افزود:طوفان الاقصی اسطوره شکست ناپذیری اسراییل غاصب را در هم شکست و هزاران نفر از نیروهای رژیم جعلی صهیونیستی کشته و زخمی شدند و خط بطلانی بر  افسانه شکست ناپذیری اسراییل کشیده شد.

دفاع از فلسطین دفاع از حقیقت است


به گفته عزیززاده گرجی، حمله بی رحمانه رژیم صهیونیستی در سوریه و اقدامات جنایتکارانه ناشی از جنون رژیم غاصب اسراییل است و نشانه های نابودی و شکست این رژیم است.
این مسئول افزود: غزه و حوادث و جنایات اتفاق افتاده در آن موجب بیداری جهان در  رابطه با شناخت چهره پلید و جنایتکار اسرائیل غاصب شد.
وی یادآور شد: پیروزی های پیاپی امت اسلام علیه کفر و استکبار، سلطه و صهیونیست حاصل بیداری اسلامی  و پیوند معنادار با روز جهانی قدس است.

دفاع از فلسطین دفاع از حقیقت است


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: دشمن تلاش کرد که فلسطین‌مساله اصلی و اول خود فلسطین نباشد و اعراب و برخی کشورهای به اصطلاح اسلامی هم کمک کردند و نه تنها اینچنین نشد، بلکه مساله اول منطقه و جهان شد و دفاع از فلسطین دفاع از حقیقت است.
عزیززاده گرجی افزود: امروز مبارزه‌ با اسراییل، مبارزه با کفر، استکبار و نظام سلطه است.

کد خبر 1757594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha