تعاون نهادهای قرآنی و فرهنگی چهارمحال و بختیاری در برگزاری نمایشگاه قرآن

مدیر برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه قرآن چهارمحال و بختیاری از همکاری نهادهای قرآنی و فرهنگی استان در برگزاری این نمایشگاه خبر داد.

آسیه ارزانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از چهارمحال و بختیاری از همکاری نهادهای قرآنی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در برگزاری این نمایشگاه خبر داد.

مدیر برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه قرآن کریم چهارمحال و بختیاری ضمن قدردانی از زحمات مدیران نهادهای اجرایی و دولتی در برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه قرآن کریم استان گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری شهرکرد از جمله نهادهایی است که تا کنون همکاری خوبی در برگزاری این نمایشگاه داشته است.  

ارزانی اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد، موسسه قرآنی جامعه عصر قرآن، اتحادیه امور قرآنی، دبیرخانه کانون های خدمت رضوی و اداره کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری از جمله نهادهایی هستند که در برگزاری این نمایشگاه همکاری داشته اند.

 مدیر برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه قرآن کریم چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اداره کل آموزش و پرورش، صدا و سیما، نیروی انتظامی و معاونت امور زنان و خانواده استانداری از دیگر نهادهای همکار در برگزاری نمایشگاه قرآن کریم هستند.

وی خاطرنشان کرد: بیست و یکمین نمایشگاه قرآن چهارمحال و بختیاری از ۱۸ تا ۲۱ فروردین ماه جاری در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار می شود.

کد خبر 1757607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha