هنرنمایی بچه مسجدی ها در مسیر راهپیمایی روز قدس

نمایش میدانی نبرد قهرمان ساز به همت اعضای کانون فرهنگی هنری تبیان در مسیر راهپیمایی روز قدس اجرا شد.

محمدجواد شبان زاده  کارگردان نمایش میدانی نبرد قهرمان ساز در گفتگو با خبرگزاری شبستان در استان قم، با اشاره به اجرای این نمایش توسط اعضای کانون فرهنگی هنری تبیان گفت: این نمایش در مسیر راهپیمایی روز قدس در قم اجرا شد.

اجرای نمایش بچه مسجدی ها در مسیر راهپیمایی روز قدس

وی که خود از اعضای کانون فرهنگی هنری تبیان است با اشاره به موضوع نمایش گفت: موضوع نمایش میدانی  به دام انداختن و دستگیر کردن سران فتنه وکودک کش اسرائیلی و آمریکایی توسط سربازان ایرانی، یمنی و نوجوانان و کودکان فلسطینی است.

کارگردان نمایش میدانی نبرد قهرمان ساز افزود: در این نمایش میدانی دستنوشته یکی از نوجوانان فلسطینی کلام مقام معظم رهبری می باشد مبنی بر اینکه اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و روزی لشکر حق پیروز میدان و ظالم شکست خواهد خورد.

اجرای نمایش بچه مسجدی ها در مسیر راهپیمایی روز قدس

وی ادامه داد: اعضای کانون فرهنگی و هنری تبیان قم  شامل آقایان محمدجواد سلیمانی منفرد در نقش سرباز انصار الله یمن، محمد تقی ملایی در نقش سرباز ایرانی، رامین محمدی در نقش رئیس جمهور آمریکا، یاسین کلاهدوزدر نقش  رئیس سازمان بین‌الملل، سجاد طحانی در نقش رئیس جمهور اسرائیلبه ایفای نقش پرداختند.

شبان زاده تصریح کرد: سیدمحمدهادی حسینی، سیدمحمد علی حسینی و محمدهادی اسلامیه نقش نوجوانان فلسطینی را بر عهده داشتند.

اجرای نمایش بچه مسجدی ها در مسیر راهپیمایی روز قدس

وی یادآور شد: این نمایش از ساعت ۱۰ ونیم صبح الی ۱۲ ونیم ظهر اجرا شد و همه اعضای نمایش در مسیرراهپیمایی از مبدأ تا مقصد حضور داشتند.

کد خبر 1757654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha