وداع همرزمان و خانواده با شهید مدافع امنیت سید محسن حسین نیا در مازندران

همرزمان و خانواده شهید مدافع امنیت سید محسن حسین نیا در مازندران با شهیدشان وداع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبشتان از استان مازندران،   همزمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، مازندران امروز شنبه (۱۷ فروردین)   با فرزندی از جنس خوبی ها وداع می کند و این روزها مازندران داغدار فرزند برومندش شهید امنیت سیدمحسن حسین‌نیاست.
پیکر پاک این شهید مدافع امنیت جمعه شب ۱۷ فروردین ماه از سوادکوه و با استقبال مردم و مسوولان وارد مازندران شد و آیین وداع همرزمان و خانواده شهید مدافع امنیت ستوان محسن نیا برگزار شد.
همرزمان این شهید و خانواده داغدار امروز در محفلی حزن آلود و غمگین از فراق یار و همرزم و فرزندشان  با پیکر مطهر او وداع کردند.
آیین وداع با این شهید امنیت، امشب در مصلای المهدی بهنمیر برگزار و مازندرانی ها صبح فردا یکشنبه ۱۹ فروردین با شهید امنیت ستوان یکم شهید محسن حسین نیا  وداع کرده و ساعت ۱۴ از مقابل سپاه بابلسر تا میدان شهدا و سپس در زادگاهش روستای روشندان بهنمیر شهیدشان را بدرقه کرده  می کنند تا در زادگاهش آرام ‌ گیرد.
ستوان یکم سید محسن حسین‌نیا اهل روستای روشندان از توابع بخش بهنمیر استان مازندران است که سحرگاه ۱۶ فروردین در عملیات تروریستی گروه جیش‌الظلم به مقر نیروی انتظامی در چابهار به مقام شهادت نائل شد.

کد خبر 1757690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha