عاشقانه های بهنمیری ها در گوش شهید امنیت/ از شهادت و عاقبت بخیری تا برات کربلا

امروز همه بهنمیر و بابلسر به احترام فرزند پاکشان سیاه پوشیده اند و شهرشان غرق در ماتم و اندوه از دست دادن فرزند برومند شان است.

خبرگزاری شبستان-  استان مازندران؛ مریم نظری/ حال و هوای بابلسر و بهنمیر در این ساعات همان است که در وصف نگنجد، هیچ قلمی را یارای نوشتن از عظمت شکوه مردم برای بیعت دوباره به شهید امنیت شان و بدرقه تا خانه ابدی اش نیست.
شهدا رفتند تا امنیت کشور تامین شود و همه ما مدیون رشادت های شهدا و  دست بوس خانواده شهدا در تربیت فرزندان پاکشان هستیم.
امروز نوای "یا حسین " در سراسر بابلسر و بهنمیر پیچیده است و شهید راه قدس تا خانه ابدی اش بدرقه می شود.
همه آمدند تا بگویند همانطور که شهید محسن، عاشق ولایت و رهبری و شهادت بود ، ما هم در ادامه راهش ثابت قدم هستیم و آمدیم تا نشان دهیم که در نبرد با کفر، مرد میدانیم.
بهنمیری ها امروز از شهید خود بسیار خواستند، از درخواست عاقبت‌بخیری تا برات کربلا و شهادت را.
و رزمنده ای از دوران دور دفاع مقدس، همدلی که جانانه در برابر دشمن ایستاد تا این خاک بماند و حالا سید محسن در ادامه راهش ایستاد، جنگید و شهید شد تا بیعت را با این رزمنده، با همرزمانش و با همه شهدا نشان دهد و مایی که ماندیم و در ادامه راه شهدا باید از ارزش ها و وطنمان دفاع کنیم.
می گوید؛ دیرگاهی است دلم را و حال خوشم را در شلمچه جا گذاشته‌ام،  همان جایی که روزها و شب‌هایی را با شهدا زندگی کردیم، روی خاک‌ها می‌نشستیم و حال‌مان خوب می‌شد.
آن روزها گذشت و دل‌های ما همان گوشه‌کنارها زیر خاک‌های شلمچه و هویزه و فکه جا ماند و حالا با ورود این شهید پاک دوباره شلمچه و هویزه و امنیتی که برایش جان دادیم تازه شد.
ستوان یکم سید محسن حسین‌نیا روشن اهل روستای روشندان از توابع بخش بهنمیر استان مازندران است که سحرگاه ۱۶ فروردین در عملیات تروریستی گروه جیش‌الظلم به مقر نیروی انتظامی در چابهار به مقام شهادت نائل شد و امروز بر روی دستان مردم قدرشناس مازندران  تشییع  شد و بعد از وداع جانانه مردم در  آستانه مبارکه بی بی حلیمه خاتون روستای روشندان بهنمیر آرام می گیرد.

کد خبر 1757905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha