همه مردم در برابر خون شهدا مسئول هستند

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان با بیان اینکه تکلیف ما در برابر شهدا بسیار سنگین است، گفت: همه مردم در برابر خون شهدا مسئول هستند.

سلیمان آذری، مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان به مناسبت نوزدهمین سالروز تشییع پنج شهید گمنام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: همه باید در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کنند تا خون این عزیزان به ثمر برسد.

وی خاطرنشان کرد: این انقلاب با خون هزاران شهید آبیاری شده و جوانان ما باید قدر آن را بدانند و ادامه دهنده راه شهدا باشند چرا که امنیت و آسایشی که اکنون ما از آن نصیب می بریم در سایه مجاهدت و ازخودگذشتگی شهدا حاصل شده است.

آذری عنوان کرد: برگزاری این یادواره ها و بزرگداشت ها تنها به عنوان یادآوری پیام شهدا و سفارش بر انجام وظایفمان در راستای خدمت به نظام اسلامی است.

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان با تاکید بر ارج نهادن به مقام والای شهدا بیان کرد: شهدا باید به عنوان بهترین الگو به جوانان معرفی شوند.

آذری اضافه کرد: شهدا نمونه های ایثار و گذشت واقعی هستند و جوانان با مطالعه زندگی شهدا می توانند راه درست زندگی کردن را آموخته و در مسیر درست زندگی کردن قدم بردارند.

وی افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از وظایف و رسالت های خطیری است که باید به بهترین شکل انجام پذیرد.

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شیروان اظهارکرد: رزمندگان و شهدا برای پرداخت دین خود به انقلاب در برابر دشمن تا دندان مسلح سینه سپر کردند و همگی آنان حفظ ارزش ها و شعائر انقلاب و اطاعت از ولی امر مسلمین را به ما سفارش کردند که ما نیز وظیفه داریم باید با پذیرش مسوولیت بدهی خود به نظام را تسویه کنیم.

کد خبر 1757952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha