ستاد دیه در آوردن مردم به صحنه نمره خوبی دارد

معاون استاندار کرمان با اشاره به سیاست راهبردی حضور مردم در صحنه؛ عملکرد ستاد دیه در این زمینه و در راستای جشن‌های گلریزان را مطلوب خواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ رحمان جلالی، یکشنبه شب(۱۹ فروردین) در جشن گلریزان ستاد دیه استان با گرامیداشت یاد موسس این امر خیر، افزود: برای زنده نگه‌داشتن یاد شهید لاجوردی باید ویژه‌برنامه‌ای از سال‌های آینده برگزار شود تا به سنت حسنه‌ای که به خوبی پایه‌گذاری کردند، بپردازیم.
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری کرمان در ادامه با اشاره به بخشی از وصیت‌نامه شهید سلیمانی مبنی بر اینکه "من حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای را بسیار مظلوم و تنها می‌بینم" اظهار کرد: بیشترین مظلومیت رهبری مربوط به مواجهه ما با بیانات ایشان است.
وی در همین زمینه به طرح موضوع آتش به اختیار، کار تمیز فرهنگی و جهاد تبیین توسط امام خامنه‌ای اشاره و تصریح کرد: در جهاد تبیین رهبری انقلاب فرمودند جهاد تبیین یک فریضه قطعی و واجب است.
جلالی ادامه داد: یکی از کلید واژه‌هایی که مقام‌ معظم رهبری در دو سال قبل و در جمع مسئولان بیان کردند  که سیاست راهبردی دشمن خروج مردم از تمام عرصه‌ها است و سیاست راهبردی امام خامنه ای آوردن مردم به صحنه است.
وی گفت: مجموعه‌ای که در سیاست ورود مردم به صحنه نمره خوبی می گیرد، ستاد دیه است که تلنگری را ایجاد می‌کند تا مردم در صحنه ها نقش‌آفرینی کنند و امروز  این ستاد نقش حلقه میانی و کارکرد آن ریشه در هویت ایرانی اسلامی دارد که مقام‌ معظم رهبری بارها به آن اشاره کرده اند که در فرهنگ پهلوانی، دینی و شیعی ما وجود دارد.
وی استفاده از ظرفیت رسانه در جمع آوری کمک‌های مردمی جشن‌های گلریزان را مورد تاکید قرار داد.

کد خبر 1757959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha