دانش آموزان اراکی با محفل انس با قرآن یاد شهدای غزه را گرامی داشتند

سجادی گفت: دانش آموزان پسر اراکی امروز با برپایی محفل انس با قرآن کریم یاد و خاطره شهدای غزه به ویژه شهدای دانش آموز را گرامی داشتند

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سجاد اسکندری، در آئین محفل انس با قرآن کریم دانش آموزی که در ماه مبارک رمضان؛ همزمان با سراسر کشور برگزار شد، گفت: این محفل با هدف برگزاری یک برنامه جمعی قرآنی دانش آموزی امروز در سراسر کشور همزمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است.

مسئول اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش با بیان اینکه این محفل با حضور ۶۰۰ دانش آموز پسر از نواحی یک و دو آموزش و پرورش در مصلی بیت المقدس اراک برگزار شد، افزود: این محفل انس با قرآن، بزرگترین محفل قرآنی دانش آموزان سراسر کشور است که همزمان با سراسر کشور در دارالقرآن ها، مراکز قرآنی و مدارس در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این برنامه کاملا دانش آموزی و با مدیریت خود دانش آموزان در حال برگزاری است، ادامه داد: دانش آموزان شرکت کننده از تلاوت قاریان و حافظان دانش آموز بهره مند می شوند و  مجری این برنامه نیز از بین دانش آموزان انتخاب شده است.


اسکندری هدف از برگزاری این برنامه را انس با قرآن در ماه بهار قرآن دانست و اظهار داشت: هدف دیگر انسجام و یکپارچگی در محافل قرآنی سراسر کشور و همچنین گرامیداشت یاد شهدای دانش آموز غزه است.

وی ادامه داد: دانش آموزان پسر اراکی امروز با حضور در محفل انس با قرآن کریم یاد و خاطره شهدای غزه به ویژه شهدای دانش آموز را گرامی داشتند و اعلام کردند همواره حامی مردم مظلوم غزه هستند.

کد خبر 1758034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha