امروز باید با تلاش گنبد رسانه ای دشمن را نابود کنیم

سید علی حسینی با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی با دو کلمه سخن، تبلیغات عظیم در خصوص گنبد آهنین را نابود می کند، خاطرنشان کرد: ما تلاش خواهیم کرد تا گنبد رسانه ای آنها را نیز نابود کنیم زیرا اجازه به تصویر کشیدن جنایات خود را به سایر رسانه ها نمی دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲۰ فروردین ماه) مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمد رودابی از شهدای نیروی انتظامی که در حادثه تروریستی کوران زاهدان به شهادت رسید با حضور پرشور مردم روزه دار شهرستان های جیرفت و عنبرآباد برگزار شد.

سید علی حسینی مراسم تشییع پیکر این شهید در گلزار شهدای شهر جیرفت، گفت: شهدا با خون خود پرچمی را برافراشته اند که از ابا عبدالله الحسین (ع) به آنها به ارث رسیده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان کرمان بیان کرد: ما مردم کرمان وظیفه سنگین تری نسبت به سایر مردم کشور داریم زیرا شهید حاج قاسم‌ از ما خواسته‌ تا پشتیبان ولایت باشیم.

وی ابراز کرد: امروز اتاق فکر دشمنان صهیونیستی در راس آنها آمریکایی جنایتکار به دنبال ضربه زدن به درخت تنومند انقلاب اسلامی هستند.

حسینی اظهار کرد: آمریکا در این اتاق فکر برای رزمندگان غیور ما نقشه می کشند و شیطنت می کنند اما ولی فقیه ما در چند دقیقه سخنرانی می فرماید؛ ما حتما سیلی محکمی به آنها  خواهیم زد، آمریکایی ها پا پس می کشند و پیام می فرستند که ما در جریان این حوادث نیستیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان کرمان اضافه کرد: ترور این دسته گل های پر پر ما چه در درون و چه بیرون کشور طراحی این گرگ صفتان است، آنها می دانند ایران اسلامی در چه جایگاهی است به دنبال ضربه زدن به ما هستند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی با دو کلمه سخن، تبلیغات عظیم در خصوص گنبد آهنین را نابود می کند، خاطرنشان کرد: ما تلاش خواهیم کرد تا گنبد رسانه ای آنها را نیز نابود کنیم زیرا اجازه به تصویر کشیدن جنایات خود را به سایر رسانه ها نمی دهند.

 حسینی عنوان کرد: امروز نه تنها دنیای اسلام بلکه غرب نیز نسبت به اسرائیل و حامیان آن تنفر پیدا کرده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان کرمان تصریح کرد: امروز به خواسته حاج قاسم باید گوش به فرمان ولایت باشیم زیرا رهبر معظم انقلاب راه چشمه آب حیات را می داند.

وی بیان کرد: چه عالمانه و با بصیرت حاج قاسم برای ولایت هم در سخن و هم در عمل، سربازی کرد، شهید سلیمانی حرف و عمل خود را با حرف ولی زمان خود مطابقت می داد.

حسینی با بیان اینکه امروز گوش به فرمان رهبر و خضر زمان خود هستیم، خاطرنشان کرد: رهبری می داند چه زمان و در کدام مکان باید به اذن الله سیلی محکم این ددمنشان زد آنچنان سیلی محکمی که بی هوش شوند و پس از به هوش آمدند بفهمند این سیلی کار چه کسی بود.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان کرمان تصریح کرد: نیروهای خدوم نظامی و انتظامی در سپاه و نیروی انتظامی عاشقانه، آگاهانه و با بصیرت در ماموریت ها انجام وظیفه می کنند.

وی با بیان اینکه دشمن بسیار پلید است و بر علیه ما هزینه سنگینی می کند، اظهار کرد: در زمان مناسب به مردم گفته خواهد شد از هزاران هزار محصولی که دشمن بر علیه ما می کارد کوچکترین برداشت را می کند.

حسینی با بیان اینکه امروز حضرت آقا با توکل به خدا و توسل به امام زمان (عج) اقدام می کند، اظهار کرد: سختی ها هست اما نگران سختی ها نباشید چون سکاندار این کشتی رهبری حکیم و فرزانه است.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان کرمان عنوان کرد: در کشور عده ای همراه با اسرائیل به دنبال کوچک کردن سفره های مردم هستند اما نگران نباشید این راه پایان نیکو دارد.

وی با بیان اینکه گوش به فرمان رهبر و پیرو شهدا باشیم، گفت: به راستی خدا نعمت شهادت را محمد رودابی ارزانی داشت.

کد خبر 1758036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha