بررسی وضعیت بازار ارز در جلسه مشترک دولت و مجلس

قالیباف از تدوین گزارش های نظارتی در زمینه بازار دارو خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت موضوع در جلسه مشترک دولت و مجلس به آن خواهیم پرداخت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، حسینعلی حاجی دلیگانی در صحن علنی مجلس که امروز دوشنبه ۲۰ فروردین در حال برگزاری است، در تذکری گفت: در جلسه علنی ۱۹ دی ماه ۱۴۰۲ در جمع بندی گزارش ماده ۱۰۷ کمیسیون بهداشت در خصوص دارو عنوان شد که ۴ مرتبه گزارش نظارتی در خصوص دارو در حوزه بهداشت و درمان در صحن علنی داشته ایم و ۲ ماه مهلت داده شد که وضعیت بازار دارو اصلاح و همچنین نظارت شدیدتری بر بازار حاکم شود.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تاکید شد وزارت بهداشت و درمان گزارشی درخصوص وضعیت بازار به صحن مجلس ارائه کند، و امروز این سوال مطرح است که با گذشت ۲ ماه از این مهلت دو ماهه، چه اتفاقی رخ داده؟ چراکه مردم هنوز در تهیه برخی داروها با مشکلات جدی مواجه هستند.

محمدباقر قالیباف نیز در پاسخ به این تذکر نماینده، ضمن تایید اظهارات تذکردهنده، گفت:  گزارش دیوان محاسبات به هیات رئیسه و کمیسیون بهداشت ارائه شده و معاونت نظارت نیز گزارش را جمع بندی کرده و کمیسیون بهداشت این موضوع را در دستور کار خود دارد.

رئیس مجلس افزود: در روزهای سه شنبه نظارت ستادی خواهیم داشت و موضوع دارو را اولویت کار خود قرار خواهیم داد.

قالیباف همچنین در پاسخ به اظهارات شهباز حسن پور بیگلری نماینده مردم سیرجان در مورد وضعیت ارز گفت: کمیسیون اقتصادی چند ماه قبل گزارشی درباره وضعیت بازار ارز به دولت ارائه کرد و روز گذشته نیز مجددا نامه ای از طرف کمیسیون به دولت ارسال شد.

رئیس قوه مقننه از بررسی وضعیت بازار ارز در جلسه مشترک دولت و مجلس خبر داد و تصریح کرد: درخصوص وضعیت ارز باید جلساتی با بانک مرکزی و وزارت اقتصاد برگزار کنیم چراکه موضوع مهمی است.

کد خبر 1758040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha