اطلس رسانه‌ای چهارمحال و بختیاری در دست تدوین است

حسین‌میرزایی با اشاره به اینکه تدوین اطلس رسانه‌ای جزو سیاست‌های کلی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: کارهای مقدماتی تدوین اطلس رسانه‌ای استان انجام شده و به زودی تکمیل و رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، محسن حسین‌میرزایی در نشست خبری استاندار و معاونان با خبرنگاران این استان با بیان اینکه رسانه‌ها حلقه واسط بین مدیران و مردم هستند، افزود: اگر رسانه‌ها به وظیفه خود به خوبی عمل کنند پیشران توسعه می‌شوند و هر چه ارتباط بین رسانه‌ها و مجموعه مدیریتی تقویت شود فرایند توسعه استان شتاب بیشتری به خود می‌گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: سیاست مجموعه مدیریتی استان تعامل سازنده با اصحاب رسانه است و این تعامل در سال‌جاری بیش از پیش تقویت می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با تاکید بر توزیع عادلانه آگهی های دولتی بین رسانه‌های استان، اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های موجود عدالت تاکنون رعایت شده است اما انتظار می‌رود اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خصوص مراقبت بیشتری داشته باشد تا حق و حقوق همه رسانه‌ها رعایت شود.

حسین‌میرزایی در خصوص نحوه انتصابات و ارزیابی عملکرد مدیران کل و فرماندهان نیز توضیح داد: فرایند ارزیابی عملکرد مدیران و فرمانداران و سایر مدیران در سطوح مدیریتی بر اساس شاخصه‌های مشخص شده است و سالانه مدیران مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و چنانچه نیاز به تغییر باشد انجام می‌گیرد.

وی در خصوص تغییرات مدیریتی پس از استقرار دولت سیزدهم در استان گفت: تغییرات مدیریتی بر اساس ضوابط انجام شده و اگر تعداد معدودی مدیر از دولت گذشته در استان همچنان بر مسند مدیریتی قرار دارند به سبب آن است که از سوی وزرای بالادستی مورد تایید هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص انتقاد به این موضوع که چرا معلمان استان در شهر محل سکونت خود به کار گرفته نمی‌شوند، توضیح داد: معلمان در بدو استخدام و حتی در زمان انتخاب رشته محل خدمت خود را تعیین می‌کنند و آنها موظفند در مدت زمانی که قانون تعیین کرده در آن محل خدمت کنند.

حسین‌میرزایی در ادامه با اشاره به اینکه این استان از مناطق مستعد برای اردوبام تیم‌های ملی و بین‌المللی است، افزود: طرح اردوبام در استان تهیه و به وزارت ورزش و جوانان ارائه شده و چنانچه مورد قبول واقع شود می‌توان در این قالب رشد و توسعه استان را رقم زد.

کد خبر 1758072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha