۲ تن گوشت گرم میان نیازمندان البرز با همت کانون‌های مساجد توزیع شد

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت رسیدگی به محرومان گفت: مصادف با ماه مبارک رمضان ۲ تُن گوشت گرم گوسفندی به صورت رایگان میان نیازمندان با همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز و موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، حجت الاسلام کاظم شکری در جمع خبرنگاران در خصوص آیین توزیع گوشت گرم در میان خانواده های کم برخوردار در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برپا شد گفت: این آیین با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد ویژه ماه مبارک رمضان با هدف پاسخگویی به نیاز مردم در مناطق محروم انجام شد. 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: یکی از برنامه‌های مستمر در کانون های فرهنگی هنری مساجد برپایی آیین توزیع گوشت است که این مهم با همراهی موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها همراه است‌.

۲ تن گوشت گرم میان نیازمندان البرز با همت کانون‌های مساجد توزیع شد

وی با اشاره به‌ اهمیت و ضرورت محرومیت زدایی در مناطق محروم‌ عنوان کرد: خاستگاه فعالیت های مسجدی توجه به رشد ایمانی و الهی است که این مطلب با رسیدگی به نیازمندان و توجه به آحاد مردم می تواند محقق شود.

۲ تن گوشت گرم میان نیازمندان البرز با همت کانون‌های مساجد توزیع شد

به گفته وی، موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها در اجرای طرح محرومیت زدایی و رسیدگی به مناطق کم برخوردار همواره پیشگام‌ بوده است و در این‌ راه گسترده شبکه کانون های فرهنگی هنری مساجد در قالب شناسایی خانوارهای نیازمند همراه و همگام‌ است.

مدیرستاد کانون های فرهنگی مساجد البرز خاطرنشان کرد: سال جدید با عنوان جهش تولید با مشارکت مردمی نام گذاری شده است از این‌رو ضروری است تمامی برنامه های فرهنگی با رویکرد این نکته برنامه ریزی و اجرا شود.

کد خبر 1758112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha