کانون‌های مسجد، نمایشگاه تمام عیار از فعالیت‌های فرهنگی هنری

به گفته حاج علی اکبری، کانون های مساجد، نمایشگاه تمام عیاری از فعالیت‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه ای است که قابل نمایش برای عموم مردم هستند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، اصغر حاج علی اکبری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان امروز در آیین اهداء لوح تقدیر حجت الاسلام خداداده رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور با تبریک پیشاپیش عید یعید فطر گفت: خود را متعلق به پیکره کانون های مساجد می دانم و به اهداف این مجموعه ایمان دارم. 


وی با یادآوری اینکه بهترین دستاوردهای ما در عرصه فرهنگی و هنری در قالب مردم محور در دل کانون های مساجد اتفاق می افتد، گفت: با افتخار در کنار کانون های مساجد هستم و امیدوارم با توانمندسازی‌ تمام ارکان کانون شاهد همکاری بیشتری در عرصه های گوناگون باشیم.


حاج علی اکبری با بیان اینکه در جلسه با رئوسای فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها نیز بر ضرورت تعامل و همکاری با کانون ها تاکید خواهد شد، تصریح کرد: کانون های مساجد، گالری تمام عیاری از فعالیت‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه ای است که قابل نمایش برای عموم مردم هستند. 


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با تاکید بر توانمندسازی همکاران مجموعه ستاد کانون‌های مساجد استان زنجان با برگزاری دوره های آموزشی، افزود: تعامل بیشتر با ستاد کشور و استان های الگو موحب می شود دیدگاه همکاران وسیع تر شود. 


وی ضمن تقدیر از ابراز لطف رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، گفت: امیدواریم این همکاری در سال جاری با قوت بیشتری ادامه داشته باشد. 


حاج علی اکبری به اجرای طرح " نشاط  و تعالی مسجد و محله" با محوریت مساجد اشاره کرد و گفت: این طرح باید در راستای اهداف تعیین شده، پیش رود، از هدر رفت منابع جلوگیری شود و از نیروهای توانمند و متخصص استفاده شود. 


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان نیز با ابلاغ تشکر رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و قدردانی از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به جهت مشارکت در برنامه‌های کانون‌های مساجد گفت: استان زنجان در تعامل مدیرکل با ستاد کانون های مساجد جزو استان های پیشرو هستند.

کد خبر 1758308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha