اعزام مربی هنری به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان

دریایی با تاکید بر اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در سطح کانون‌های مساجد استان گفت: مربیان هنری به مساجد استان اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، علی‌اصغر دریایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در دیدار با مدیر و کارکنان ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان اظهار کرد: خوشبختانه در یک سال گذشته شاهد رونق فعالیت‌های فرهنگی هنری در سطح کانون‌های مساجد استان بوده‌ایم.

وی به برگزاری مرحله کشوری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در اسفند ماه سال گذشته در کردستان اشاره کرد و افزود: اتفاقات خوبی را در این جشنواره شاهد بودیم و کردستان نشان داد که در برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری در حوزه مساجد تاثیرگذار است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با بیان اینکه فعالیت در حوزه تربیتی ارزشمند است، اضافه کرد: آنچه در عرصه فرهنگی و هنری ماندگار است فعالیت در حوزه تربیتی است.

دریایی از اعزام و تامین مربی در حوزه‌های فرهنگی و هنری برای فعالیت در سطح کان‌های مساجد خبر داد و گفت: زمانی مسجد رکن اصلی هر رویداد فرهنگی، هنری و اجتماعی بود ولی از زمانی که این رویدادها را از مسجد جدا کردیم، حضور مردم در مساجد نیز کمرنگ شد.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان تاکید کرد: باید بتوانیم دوباره رویدادهای فرهنگی هنری همچون تئاتر و سرود را در مساجد احیا و برای گروه‌های مختلف از جمله کودکان در مساجد کار تربیتی انجام دهیم و تولید محتوا کنیم.

کد خبر 1758347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha