تقوا، اساس و پایه همه خیرات است

حجت الاسلام ملکی، بهترین توشه حاصل از ماه مبارک رمضان را که  بندگان خداوند متعال باید برای خود فراهم کنند تقوا دانست و گفت: مردم به صداقت اهمیت می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام ابراهیم ملکی _ امام جمعه موقت رستم آباد در خطبه های نماز عید فطر با بیان اینکه اساس و پایه همه خیرات در جامعه تقوا است اظهار کرد: تقوا اقسامی دارد، تقوای فردی؛ یعنی هر کسی بین خود و خدای خود سعی کند از جاده صلاح و حق تخطی نکند

وی، تقوای سیاسی را یعنی انسان در میدان سیاست صادقانه عمل کند تفسیر کرد و گفت: سیاست به معنای پشت هم اندازی، فریب و دروغ گفتن به افکارعمومی مطلوب اسلام نیست.

ملکی ادامه داد: تقوای دیگر تقوای اجتماعی است که، یعنی برخورد با مردم در محیط های مختلف همراه با انصاف و خداترسی و امانت و صداقت باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رودبار تصریح کرد: مردم به صداقت اهمیت فراوان می دهند و مسئولین باید به این مهم توجه داشته باشند که مردم قدرت تشخیص قوی دارند.

وی با اشاره به اینکه سدهای شهرستان رودبار۷۰ درصد آب شرب را تامین می کنند اما در ایام سال چه فصل گرما و چه سرما رودبار با کمبود و قطعی متعدد آب در بخش های مختلف روبرو است گفت: مسئولان در کنار دغدغه مندی های چون انتقام سپاه از رژیم صهیونیستی به فکر رفع مشکلات‌ مردم باشند.

حجت‌الاسلام ملکی خاطرنشان کرد: دولت با کمک مردم وضعیت اقتصادی کشور را بهتر از وضع موجود بهبود می بخشند.

وی همچنین به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه اشاره کرد و افزود: رژیم صیهونیستی به کمک آمریکا هم اکنون نفس های آخر حیات ننگین خود را می کشد و بدون شک به جهت جنایتی که علیه مستشاران نظامی ما در سوریه انجام داد مطمئنا انتقامی سخت و پشیمان کننده از آنها خواهیم گرفت.

کد خبر 1758411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha