پیام تسلیت رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد درگذشت پدر سه شهید این استان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، در پی درگذشت مرحوم حاج امرالله خرسندیان پدر شهیدان سرافراز الله‌کرم، الله‌کس و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خرسندیان سید جواد خاضع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد:

«بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم»

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

درگذشت اسوه ایثار و فداکاری مرحوم حاج امرالله خرسندیان پدر شهیدان سرافراز الله‌کرم، الله‌کس و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خرسندیان را به خانواده معزز ایشان و سایر آشنایان، اقارب و بستگان تسلیت و تعزیت گفته، از درگاه خداوند سبحان برای آن فقید سعید که فرزندانی مؤمن، مجاهد، انقلابی و ولایتمدار تربیت نمود و در جهت رضای خداوند متعال از بهترین سرمایه‌های خود گذشت و فرزندان دلبند و عزیز خود را تقدیم اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نمود، رضوان و رحمت واسعه الهی، علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان معزز، صبر، اجر و سلامتی مسئلت دارم.

متن پیام تسلیت سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس سازمان بنیاد شهید کشور به شرح زیر است:
بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهیدان گرانقدر خرسندیان
سلام علیکم
دران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.
مرحوم «حاج امراله خرسندیان» پدر شهیدان والامقام «اله کرم و شیخ محمد خرسندیان و آله کس نوربخش» پس از سال‌ها صبر و بردباری ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفر کرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.
ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان شاء الله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.
متن پیام تسلیت فرماندار شهرستان بویراحمد به شرح زیر است.
انالله و اناالیه راجعون
خانواده محترم خرسندیان
خانواده‌های عزیز شهدا، به تعبیر رهبر معظم انقلاب چشم و چراغ این ملت‌اند و خانواده شهیدان خرسندیان، نماد و الگویی از این تعبیر رسا هستند.
حاج امرالله خرسندیان در حقیقت پدر چهار شهید و در رأس یک جمع خانوادگی ایثار و شهامت و شهادت بود که سال‌ها صبورانه چون یعقوب نبی در فراق چهار یوسف خود گریست و اینک در اوج قله بهار قرآن، به می‌همانی فرزندان شهیدش در آسمان‌ها پرکشید و دعوت حق را لبیک گفتند.
با نهایت تاثر رحلت و فقدان، آن انسان متقی و مردم دار و یادگار ماندگار شهدا و تداعی یادها و خاطره‌ها را، به همه آشنایان و بازماندگان وجامعه ایثارگری، تسلیت گفته و از خداوند منان برای جمیع منسوبین اجر و صبر و برای آن مرحوم علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش را مسئلت می‌نماییم؛ ما را در غم خود شریک بدانید.

ادامه دادرد....

کد خبر 1758446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha