بیش از ۲ هزار نفر از غرفه‌های آرامش بهاری امامزادگان آستارا بهره‌مند شدند

بادروح گفت: در ایام تعطیلات نوروزی و در قالب طرح آرامش بهاری، ۲ هزار و ۹۵۰ نفر از غرفه‌های برپا شده این طرح در امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) آستارا بهره‌مند شدند.

میکائیل بادروح در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: طرح آرامش بهاری در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین سال جاری در امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) آستارا اجراء شد.

مدیر اجرایی امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) بندر آستارا با بیان‌اینکه بیش از ۵ هزار زائر در ایام تعطیلات نوروزی در امامزادگان حضور یافتند، افزود: در این ایام، هزار و ۵۰۰ نفر در حسینیه امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) اسکان داده شدند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت همچنین ۲ هزار و ۹۵۰ نفر به خیمه‌های معرفت وارد شده و از غرفه‌های طرح آرامش بهاری بهره بردند، تصریح‌کرد: امسال در قالب طرح آرامش بهاری، ۵ غرفه شامل پاسخ به سوالات شرعی زائرین و گفتمان دینی، مشاوره وقف، چند رسانه‌ای، غرفه کودکان و قرآن بخوان و نقاشی بکش جایزه بگیر برپا شده بود.

بادروح با بیان‌اینکه در برگزاری طرح آرامش بهاری، فضایی برای فعالیت‌های ورزشی زائرین حرم در رشته‌های فوتبال دستی، دارت و بدمینتون در نظر گرفته شده بود، گفت: ۵۵۰ جایزه فرهنگی  شامل کتاب، وسایل بازی و ... برای تشویق کودکان و نوجوانان در غرفه کودک در قالب برگزاری مسابقات مختلف در این طرح به آنان اهدا شد.

مدیر اجرایی امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: همچنین در قالب طرح آرامش بهاری بیش از هزار بروشور و نقشه با هدف معرفی بقاع متبرکه و اماکن گردشگری بین زائران و استقبال‌کنندگان از طرح آرامش بهاری توزیع شد.

کد خبر 1758501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha