وحشت اسرائیل، امداد الهی است

حجت الاسلام کرامتی با اشاره به وحشت اسرائیل از پیام قاطع رهبری، با توجه به آیات قرآن، آن را نشانه امداد الهی و آیات خدا برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان با اشاره به تخریب بقیع گفت: کسانی در این سرزمین مقدس حکومت می کنند که به هیچ یک از ریشه های دین اسلامی پایبند نیستند و جمود فکری وهابیت ریشه در اندیشه های این سیاست است و امیدواریم با از بین رفتن این تفکر، قبور بقیع بازسازی شود.


امام جمعه گلپایگان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر تنبیه رژیم صهیونیستی بیان کرد: جمهوری اسلامی هر زمان که تشخیص  دهد، اقدام قاطع دارد تا دامنه مفاسد را جمع کند و از حقوق خود کوتاه نمی آید.


وی با اشاره به رعب بی نظیر در دل دشمنان اسلام با تاکید قاطع رهبری، تبیین کرد: قرآن کریم در آیات خود، رعب و وحشت در قلوب دشمنان را از نشانه های خدا و از امدادهای غیبی خدا برای نصرت سربازان اسلام بر می شمارد.


حجت الاسلام کرامتی با بیان اینکه پاسخ قطعی جمهوری اسلامی، تنها برای تنبیه عبرت آموز اسرائیل است و اگر جنگ تمام عیار شد، به نتیجه محو اسرائیل می رسد، ادامه داد: مهر شکست ننگین از گروه های جهادی باید بر رژیم صهیونیستی بخورد، همان طور که طوفان الاقصی یک حرکت و جریان کاملا فلسطینی بود که باید به رسیدن تمام هدف های آنها ختم شود.


امام جمعه گلپایگان با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر مسئله در دو سال گذشته در هنگام دیدار با مسئولان کشور و حرام شرعی و سیاسی خواندن آن، گفت: سه قوه در باب حجاب، وظیفه شرعی و قانونی دارند و باید با برنامه عمل کنند و گروه های جهادی و امر به معروف نیز به میدان بیایند.


وی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی نمی تواند برخی تخلفات قانونی بی تفاوت باشد و حکومت دینی وظیفه پیشگیری از تخلفات قانونی را داد، افزود: همه دستگاه ها و مردم برای این مساله ورود کنند  و نیروهای جهادی و کسانی که دغدغه فرهنگ دارند با ستاد امربه معروف همکاری کنند./

کد خبر 1758534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha