۴۰ نیرو به بیمارستان شهرستان خوسف اضافه می‌شود

فرماندار شهرستان خوسف گفت: تا آخر فروردین ماه امسال حدود ۴۰ نفر نیرو به بیمارستان شهرستان خوسف اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، علی حسینی امروز (۲۵ فروردین) در دیدار مسئولان شهرستان خوسف با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: در این شهرستان عقب‌ماندگی تاریخی در چند حوزه مهم از جمله پروژه‌های نیمه‌تمام، حوزه زیرساختی شهر و روستایی، حوزه سرمایه‌گذاری و ارتباطات وجود داشت.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم کارگاه سازندگی در شهرستان خوسف ایجاد شده است، افزود: بیمارستان خوسف سال گذشته افتتاح شد و اکثر اعتبارات آن در دولت سیزدهم تأمین شد.

فرماندار خوسف با اشاره به تخصیص ۴۵ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز بیمارستان خوسف، ادامه داد: تا آخر فروردین ماه امسال حدود ۴۰ نفر نیرو به این بیمارستان اضافه خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه برای فعال شدن سایر بخش‌های این بیمارستان نیاز است پزشکان متخصص هم استخدام شوند، افزود: همچنین استخر شهرستان خوسف پس از ۱۳ سال آماده بهره‌برداری است.

وی بیان کرد: فاضلاب شهرستان خوسف از مهمترین درخواست‌های مردم بود که پس از سال ها کلنگ‌زنی شد و به پیمانکار تحویل شده و اکنون هم در حال تجهیز است.

فرماندار خوسف با اشاره به نهضت ملی مسکن در این شهرستان، تصریح کرد: در همین راستا حدود هزار و ۴۰۰ واحد واگذار مسکن ملی در قالب ملی در دولت سیزدهم اتفاق افتاده است که امیدواریم اداره کل راه و شهرسازی این مهم را تسریع ببخشد.

حسینی از توسعه پست برق ۱۳۲ کیلوواتی شهرستان خوسف خبر داد و افزود: پست برق ۱۳۲ کیلوواتی شهرک شهید رحمانی هم کلنگ‌زنی شده و قول دادند یکساله آماده‌سازی شود.

وی با بیان اینکه سومین شهرک خورشیدی کشور را دهه فجر ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی شد، تصریح کرد: امیدواریم تا پایان فروردین ماه امسال واگذاری‌ها صورت بگیرد.

فرماندار خوسف عنوان کرد: در حوزه سرمایه‌گذاری در دهه فجر سال گذشته حدود هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های سرمایه‌گذاری داشتیم که برخی از پروژه‌های خوسف الگو پروژه‌های سرمایه‌گذاری استان بود.

حسینی به اینکه در سال جاری تعداد قابل توجهی از روستاهای ۲۰ خانوار شهرستان خوسف از پوشش اینترنت و تلفن همراه استفاده خواهند کرد، افزود: توجه دولت به پروژه‌های آبرسانی بالا است و امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم بتوانیم روستاهای بالای ۲۰ خانوار از  آب شرب بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه طرح شهر گلخانه‌ای به صورت پایلوت در شهرستان خوسف، مطالعات آن انجام شده که امیدواریم اجرایی شود، گفت: کشت گلخانه ای تا ۷۰ درصد مصرف آب را در بخش کشاورزی کاهش می‌دهد.

فرماندار خوسف تأکید کرد: اعتبارات فرهنگی نداریم که این مسئله مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 1758577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha