رونمایی از اینترنت پرسرعت فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها در گلوگاه

رونمایی از  اینترنت پرسرعت فیبرنوری ایرانسل برای منازل و کسب‌وکارها (FTTx) در شهر گلوگاه شرقی ترین شهر مازندران با حضور لاجوردی معاون وزیر ارتباطات انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازاستان مازندران، امیر محمدزاده لاجوردی_ معاون وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات امروز شنبه( ۲۵فروردین) در مراسم رونمایی از  اینترنت پرسرعت فیبرنوری ایرانسل برای منازل و کسب‌وکارها (FTTx) در شهر گلوگاه و یک گیم نت  در این شهر اظهار کرد: تلاش برای دارا بودن همه کشور از اینترنت پرسرعت از دغدغه‌های جدی است.
وی با بیان اینکه نهضت ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها، مهمترین پروژه زیرساختی ارتباطی کشور است، افزود: نهضت ملی فیبر نوری می‌تواند چهره ارتباطات ثابت و هم چهره ارتباطات را در کشور تغییر دهد.
لاجوردی یادآورشد: تجهیز تک‌تک ساختمان‌های کشور به دسترسی فیبرنوری یکی از تکالیف برنامه هفتم توسعه،   است و با اجرای کامل این پروژه، تا دهه‌ها، نیاز به زیرساخت ارتباطی جدید برطرف می شود.
معاون وزیر ارتباطات از انجام این پروژه و فیبر نوری در گلوگاه، ابراز خرسندی کرد و گفت: ۱۵ کیلومتر فیبرنوری نوری در گلوگاه با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان اعتبار اجرایی شد و جنعیت قابل توجهی از شهروندان از اینترنت پرسرعت بهره مند شدند.

با حضور لاجوردی معاون وزیر ارتباطات، مهدی داودی فرماندار گلوگاه، حجت الاسلام دماوندی امام جمعه گلوگاه و جمعی از مسوولان پوشش اینترنت پرسرعت فیبرنوری ایرانسل برای منازل و کسب‌وکارها (FTTx) در شهر گلوگاه رونمایی شد.

کد خبر 1758620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha