الگوگیری از روایت فتح شهید آوینی؛ بهترین شیوه مقابله با جنگ روایت ها

سلیلی برلزوم الگوگیری از روایت فتح شهید آوینی برای مقابله به جنگ روایت ها تاکید کرد و گفت:دانش آموزان هنرمند باید متناسب با عملیات گسترده پهبادی سپاه پاسداران علیه اسرائیل در سرزمین های اشغالی به واسطه حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران خلق آثار داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، علی سلیلی- مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران درآئین نواخته شدن زنگ هنر انقلاب اسلامی به میزبانی هنرستان سید صادق عمادی شهرستان ساری ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید سید مرتضی آوینی و هفته هنر انقلاب اسلامی با اشاره به جنگ ترکیبی و شناختی دشمن علیه ایران اسلامی اظهار کرد: دشمنان انقلاب با وارونه جلوه دادن دستاوردهای انقلاب به دنبال ایجاد فاصله بین نوجوانان و جوانان با آرمان های انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه باید از توان و تفکر نسل ضد برای تقویت سرمایه اجتماعی ایران اسلامی بهره گرفته شود، افزود: هنر انقلاب بهترین وسیله برای تربیت ارزش ها بین نسل نو محسوب میشود.

سلیلی با بیان اینکه مرتضی آوینی بیش از یک دهه برنامه روایت فتح را تولید و منتشر کرد تا جنگ روایت ها در کشور رخ ندهد، گفت: بامداد 26 فروردین دسته پهبادها از کربلا به سمت اسرائیل غاصب به پرواز درآمدند که به برکت این عملیات سپاه سرافراز برای اولین بار غزه یک شب را بدون بمباران پشت سر گذاشت.

وی با تاکید براینکه هنرمندان متعهد به ویژه دانش آموزان هنرستان مرحوم عمادی ساری باید متناسب با حملات تنبیهی و عملیات گسترده پهبادی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی به واسطه حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران خلق آثار داشته باشند، اذعان کرد: الگوگیری از روایت فتح شهید آوینی بهترین شیوه برای تصویر کردن عملیات غرور آفرین سپاه علیه رژیم جعلی اسرائیل بشمار می رود.

سلیلی با اشاره به جنایات خبیثانه داعش در سوریه و عراق برلزوم معرفی دستاوردهای مدافعین حرم برای مقابله با داعشیان تاکید کرد و گفت: فرزندان ایران اسلامی با ایثار خون خود، جنایات داعش را در سوریه و عراق متوقف کردند.

کد خبر 1758700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha