جنایت رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند

امام جمعه شهرستان شیروان جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: جنایت اخیر این رژیم در حمله به کنسولگری ایران بی پاسخ نخواهد ماند و اسرائیل جنایتکار قطعا توان پاسخ دادن نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، حجت الاسلام حسین تکمیلی یکشنبه شب در تجمع مردم شیروان جهت حمایت از دلیرمردان سپاه در حمله به رژیم اشتغالگر صهیونیست اظهارکرد:  این جنایت رژیم صهیونیستی که مخالف تمام مقررات بین المللی بود، ماهیت تمدن منحط غربی را روشن کرد.

 وی خاطرنشان کرد: این رژیم منحوس برای به شهادت رساندن بیش از ۳۰ هزار نفر سکوت کردند ولی امروز چون که با تهدید ایران مواجه شدند برای نجات اسرائیل به دست و پا افتاده و واسطه می فرستند.

حجت الاسلام تکمیلی با بیان اینکه هدف‌های عملیات موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل تنها پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی بود و در دیگر نقاط اسرائیل هیچ اقدامی صورت نگرفت، تاکید کرد: این امر به جهانیان نشان داد که ایران اسلامی به مناطق غیرنظامی کاری ندارد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیروان عملیات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مواضع رژیم صهیونیستی را شجاعانه توصیف کرد و افزود: از سپاه قدردانی می‌کنیم زیرا این سیلی محکم در راستای انتقام خون شهدای کنسولگری ایران در دمشق بود که زده شد.

وی با بیان اینکه هیمنه پوشالی رژیم خون‌آشام صهیونیستی شکسته شد، تاکید کرد: اسرائیل حالا بهتر می‌داند که اگر کوچک‌ترین خطایی کند ایران به آن پاسخ سختی خواهد داد.

 امشب مردم شهرستان شیروان پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در اقدامی خودجوش با حضور و تجمع در میدان انقلاب اسلامی از اقدام و انتقام سپاه تشکر و حمایت کردند.

کد خبر 1758872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha