۶۵۷ مددجوی کمیته امداد تسهیلات ضروری دریافت کردند

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شیروان گفت: ۶۵۷ مددجوی کمیته امداد شیروان سال گذشته تسهیلات ضروری دریافت کردند.

اصغر نورمحمدیان، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: ۱۱۵ میلیارد ریال وام ضروری به نیازمندان کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان خراسان شمالی سال گذشته پرداخت شد.

وی عنوان کرد: این میزان وام به ۶۵۷ نفر از متقاضیان نیازمند از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت شده است.

نورمحمدیان خاطرنشان کرد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با هدف پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان تأسیس‌شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شیروان بیان کرد: وام‌های پرداختی صندوق با بازپرداخت بلندمدت بین یک تا ۵ سال اعمال می‌شود و سقف پرداخت تسهیلات تا ۵۰۰ میلیون ریال است.

نورمحمدیان با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت وام قرض الحسنه را در زمره فعالیت‌های خود قرار داده است، اضافه کرد: تسهیلات صندوق در زمینه کمک‌های حمایتی، خودکفایی و اشتغال، درمان، تحصیلی، ودیعه مسکن، خرید و تعمیرات مسکن، و پرداخت جهیزیه پرداخت‌ شده است.

وی با اشاره به اقدامات حمایتی سال گذشته به مددجویان این شهرستان افزود: همچنین به هزار و ۲۳۲ نفر از نیازمندان مبلغ چهار میلیارد ریال کمک های موردی پرداخت شد تا بخشی از مشکلات اقتصادی و معیشتی آنان برطرف شود.

به گفته وی، خرید لوازم اساسی منزل برای ۳۷۶ نفر به مبلغ ۱۹ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات انجام شده حمایتی کمیته امداد این شهرستان خراسان شمالی برای نیازمندان بوده است.

اکنون ۱۷ هزار و ۲۹۲ نفر مشتمل بر ۹ هزار و ۳۰۷ خانوار در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

کد خبر 1759706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha