قرآن را به محلات و درون خانه‌ها ببریم

حسینی‌پور با تاکید بر اینکه بهترین اقدام فرهنگی برای واکسینه کردن جامعه در برابر هجمه فرهنگی توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه است، گفت: باید کلاس‌های قرآن در منازل و محلات استان رونق یابد تا محلات به نورانیت قرآن منور شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سیدمحمود حسینی پور-استاندار مازندران درنشست با قاریان و حافظان قرآن کریم این خطه از شمال کشور ضمن تحسین همت والای فرزندان دیار علویان برای فعالیت در حوزه قرآن و عترت، اظهار کرد: قرائت قاریان قرآن کریم مازندران تحسین برانگیز است.

قرآن را به محلات و درون خانه ها ببریم

وی با اشاره به مشکلات و گلایه مندی برخی از فعالان قرآنی استان، افزود: جوانان این استان در رشته های علمی، فرهنگی، ورزشی، نخبگانی، دانش بنیان و قرآنی نخبه هستند باید از وجود معنوی این نخبگان قرآنی بیش از پیش بهره گرفته شود.

قرآن را به محلات و درون خانه ها ببریم

حسینی پور از مازندران بعنوان مقصد گردشگری یاد کرد و گفت: باید کلاس های قرآن در منازل و محلات استان رونق یابد تا محلات به نورانیت قرآن منور شوند.

قرآن را به محلات و درون خانه ها ببریم

 وی با اشاره به اهمیت بهره گیری از آموزه های دینی و قرآنی برای کاهش آسیب های اجتماعی، خاطرنشان شد: قطعا محلات قرآنی بدور از آسیب های اجتماعی خواهند بود.

قرآن را به محلات و درون خانه ها ببریم

حسینی پور برلزوم تقویت فعالیت های قرآنی در استان با محوریت گردشگری مذهبی تاکید کرد و گفت: باید از فکر و اندیشه نخبگان قرآنی برای توسعه و رونق فعالیت های قرآنی در استان بهره گرفته شود.

وی اذعان کرد: بهترین اقدام فرهنگی برای واکسینه کردن جامعه در برابر هجمه فرهنگی توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه است.

کد خبر 1759710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha