تشکیل حلقه های کتابخوانی راهی برای انس مردم با یار مهربان است

جعفر نیک نفس با اشاره به تشکیل حلقه های کتابخوانی در سطح کانون های مساجد جنوب کرمان، گفت: این مهم یکی دیگر از راه های ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و انس مردم با این یار مهربان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲ اردیبهشت ماه) طی مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از طریق قرعه کشی برگزیدگان مسابقه خانه بهشتی مشخص شدند.

تشکیل حلقه های کتابخوانی راهی برای انس مردم با یار مهربان است

جعفر نیک نفس در این مراسم، با بیان اینکه نماز ستون دین است، گفت: مسابقه کتابخوانی خانه بهشتی با موضوع اصول و روش های دعوت کودکان به نماز طراحی شده بود تا والدین با شرکت در این مسابقه از مطالب آموزنده این کتاب بهره مند شوند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: عمده مطالب این کتاب در حوزه خانواده است و با توجه به حجم کتاب خانه بهشتی، آزمون این مسابقه از فصل های دوم و سوم که روش های دعوت کودکان به نماز را شامل می شود، برگزار شد.

نیک نفس بیان کرد: ۱۵۰ نفر در این مسابقه شرکت کردند که از این تعداد ۱۷ نفر موفق به کسب امتیاز کامل شدند که از بین این ۱۷ نفر امروز با قرعه کشی ۳ نفر به عنوان نفرات اول تا سوم برگزیده شدند.

تشکیل حلقه های کتابخوانی راهی برای انس مردم با یار مهربان است

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی می توان برای ترغیب و تشویق مردم به این مهم، مسابقات کتابخوانی را به صورت فصلی برگزار کرد.

وی با اشاره به تشکیل حلقه های کتابخوانی در سطح کانون های مساجد جنوب کرمان، اظهار کرد: این مهم یکی دیگر از راه های ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و انس مردم با این یار مهربان است.

نیک نفس اضافه کرد: طرح باشگاه های کتابخوانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از طرح های موثر در حوزه ترویج کتاب و کتابخوانی است و ما در ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان آماده همکاری در اجرای این طرح هستیم.

تشکیل حلقه های کتابخوانی راهی برای انس مردم با یار مهربان است

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: تعامل و همکاری این ستاد با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در حوزه کتاب و کتابخوانی برای تشویق و ترغیب مردم به این مهم، تأثیرگذار خواهد بود.

کد خبر 1759722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha