مسئولان فرهنگی در صنایع آب و برق جهاد تبیین کنند

سهیلی مقدم گفت: در حوزه آب و برق خدمات شایگانی به مردم ارائه می شود که باید توسط فعالان فرهنگی و ائمه جماعات بیان شده و مخصوصاً ارزش آب و برق بین مردم تببین گردد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شرکت آبفای استان زنجان، نماینده وزارت نیرو در امور فرهنگی و نماز درنشست مشترک با ائمه جماعات و مسئولین فرهنگی شرکت های صنعت آب و برق استان زنجان ضمن تاکید بر اهمیت انجام کارهای فرهنگی گفت: مسئولین فرهنگی در صنایع آب و برق جهاد تبیین کنند.

سید عبدالله سهیلی مقدم اظهار کرد: در حوزه آب و برق خدمات شایگانی به مردم ارائه می شود که باید توسط فعالان فرهنگی و ائمه جماعات بیان شده و مخصوصاً ارزش آب و برق بین مردم تببین گردد.

در این نشست همچنین ائمه جماعات به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند که با استقبال نمایندگان وزارت نیرو همراه بود.

برگزاری نشست مسئولان فرهنگی دینی صنعت آب و برق استان زنجان با نماینده وزارت نیرو در امور فرهنگی و نماز نیز از دیگر بخش های این برنامه بود.

جلسه مدیران عامل صنعت آب و برق استان زنجان نیز دیگر برنامه ای بود که در روز دوم حضور نمایندگان فرهنگی و نماز وزارت نیرو برگزار شد.

حجت الاسلام سهیلی مقدم در این نشست با اشاره به برنامه های وزارت نیرو در سال ۱۴۰۳ گفت: مهمترین این برنامه ها در محورهای قرآن و ولایت، فرهنگ سازمانی و امر به معروف و نهی از منکر، صیانت از خانواده و حجاب و عفاف تنظیم شده است.

وی افزود: تقویت توانمندی های فرهنگی و دینی فرزندان همکاران، جهاد تبیین و ترویج ارزش های انقلاب اسلامی، رسانه و فضای مجازی و مدیریت مصرف بهینه آب و برق با رویکرد فرهنگی از دیگر بخش های محوری این برنامه در سال جدید است.

در این جلسه از زحمات حجت الاسلام علی رحمتی رئیس انسجام بخشی شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان زنجان که به کسوت بازنشستگی نائل آمده بود با اهدا لوح سپاس نیز تجلیل شد.

کد خبر 1759727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha