سپاه کارنامه بسیار درخشانی دارد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:سپاه پاسداران در طول هشت سال جنگ تحمیلی و نابرابر که توسط جبهه استکبار بر کشور ما تحمیل شد، کارنامه بسیار درخشانی دارد و در خط مقدم جهاد و دفاع از کشور حضور دارد.

حجت الاسلام والمسلمین «سید جواد خاضع» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه پاسداران عزیز انقلاب و خانواده‌های صبور و مقاوم آنان تبریک گفت و اظهار کرد: سپاه پاسداران همواره در خط مقدم دفاع از کشور، انقلاب و مردم بوده و در دفاع از انقلاب و تداوم آن کارنامه درخشان و افتخارآمیزی دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه پاسداران در این ۴۵ سالی که به فرمان مبارک حضرت امام تاسیس شد، وظایف خود را به خوبی و به نحو احسن انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران صرفاً یک نیروی نظامی نیست، بلکه یکی از ماموریت‌های سپاه در حوزه نظامی‌گری است، افزود: در عرصه سازندگی، عمران و آبادانی کشور سپاه نقش ارزشمندی داشته و از توان مهندسی خود در سدسازی، راهسازی، ساخت پالایشگاه و سایر حوزه‌های اقتصادی، عمران و آبادانی کشور استفاده شده است.

حجت الاسلام خاضع ادامه داد: در بحث کرونا، سپاه خدمات بسیار ارزشمندی انجام داد که راه‌اندازی بیمارستان‌های موقت، تولید و توزیع تجهیزات بهداشتی مثل مواد ضدعفونی کننده و ماسک و امثال این‌ها و حضور موثر در رزمایش کمک مومنانه از مهم‌ترین اقدامات سپاه در زمان کرونا و مقابله با این ویروس منحوس بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به طور کلی در هر زمینه‌ای که کشور و انقلاب مورد تهدید قرار گرفته، سپاه ورود داشته و آن تهدید و مشکل را برطرف و از انقلاب اسلامی و دستاوردهای عظیم انقلاب به خوبی محافظت کرده و بحمدالله با وجود سپاه، بسیج و مجموعه نیروهای مسلح، آرامش و امنیت کشور بیمه و تضمین شده است.

وی بیان کرد: سپاه در برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در سطح کشور نیز مشارکت داشته و همواره نقش ارزنده‌ای ایفا کرده است، در حوزه نظامی سپاه کارنامه درخشانی دارد و توطئه‌های مهم و نقشه‌های شیطانی جبهه استکبار، نظام سلطه و صهیونیسم بین‌الملل را در این ۴۵ سال همواره سپاه به خوبی خنثی کرد.

حجت الاسلام خاضع افزود: سپاه پاسداران در طول هشت سال جنگ تحمیلی و نابرابر که توسط جبهه استکبار بر کشور ما تحمیل شد، کارنامه بسیار درخشانی دارد و در خط مقدم جهاد و دفاع از کشور حضور دارد.

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خنثی‌سازی توطئه‌های تجزیه‌طلبانه در داخل و مقابله با گروهک‌های تجزیه‌طلب مثل کومله، پژاک، جیش‌الظلم و سایر گروهک‌های معاند مثل منافقین و مقابله با فتنه عظیم و پیچیده داعش، تروریسم تکفیری و شکست دادن این شجره خبیثه، تا همین پاسخ قاطع اخیر به رژیم منفور و موقت صهیونیستی و تنبیه این رژیم تروریستی، سپاه کارنامه موفق و درخشانی دارد.

وی یادآور شد: در مجموع در راستای تحقق راهبرد ایران قوی و مستقل، نقش سپاه یک نقش ارزنده و بی‌بدیل بوده و این نیرو طلایه‌دار و پرچمدار جبهه مقاومت و استکبارستیزی در سراسر دنیا است،

حجت الاسلام خاضع وجه تمایز، نقطه قوت و رمز موفقیت‌های سپاه پاسداران نسبت به نیروهای نظامی در سایر کشورها را برخورداری از معنویت، اخلاص و روحیه ایثار، فداکاری و شهادت‌طلبی دانست و گفت: به ارواح مطهر همه شهدا به ویژه شهدای سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مخصوصا فرمانده شجاع و سیدالشهدای جبهه بین‌المللی مقاومت، حاج قاسم عزیز درود و صلوات می‌فرستیم و یاد و خاطره آنان را گرامی می داریم.

کد خبر 1759757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha