عبور موشک های ایرانی از لایه های هفتگانه پدافند هوایی دشمن در عملیات وعده صادق

آیت الله عبادی گفت: دنیا تحت تاثیر عملیات وعده صادق سپاه پاسداران و نیروهای نظامی ایران اسلامی است چرا که موشک و پهپادهای ما از لایه‌های هفت‌گانه پدافند دشمن و اسرائیل غاصب عبور کرد و به هدف خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز(۲ اردیبهشت) در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه انصارالرضا علیه السلام به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در زمانی به پیروزی رسید که کره زمین به شرقی و غربی تقسیم شده بود و همچون دو بال قیچی هدف نهایی آن محو اسلام بود.

وی با بیان اینکه لیبرال دموکراسی و کمونیست عزم برای نابودی دین داشتند، افزود: اما در همان زمان یک انقلاب با نام اسلام به پیروزی رسید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه قبل از انقلاب و در دوران پهلوی شکنجه‌گاه‌ها فعال و آماده بود، گفت: در این دوران بسیاری از انسان‌های مفید و تأثیرگذار در میان مردم را به شهادت می‌رساندند و امام (ره) نیز در تبعید بود.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه امام (ره) به پیروزی انقلاب و نهضت مردم ایران ایمان داشتند، ادامه داد: حقیقت پیروزی انقلاب اسلامی یک کار خدایی بود که با رهبری پیامبرگونه امام (ره) به نتیجه رسید.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه انقلاب اسلامی پایگاه دفاع از اسلام است، افزود: از دیدگاه دشمن سپاه پاسداران نقطه اصلی است که به آنان ضربه می‌زند در عین حال که ما نیروی نظامی جدا نداریم بلکه سپاه، ارتش، بسیج، نیروی انتظامی و … همه در راستای دفاع از ایران و انقلاب تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه پاسدار و نیروی نظامی جمهورس اسلامی ایران ما نه به عنوان یک مأموریت کاری بلکه در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کند، افزود: دنیا تحت تاثیر عملیات وعده صادق سپاه پاسداران و نیروهای نظامی ایران اسلامی است چرا که موشک و پهپادهای ما از لایه‌های هفت‌گانه پدافند دشمن و اسرائیل غاصب عبور کرد و به هدف خورد.

کد خبر 1759760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha