کارنامه سپاه درخشان است

حجت‌الاسلام رضازاده با بیان‌اینکه کارنامه سپاه در عرصه‌های مختلف درخشان بوده است، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر اقدامات مثبت خود در بعد نظامی؛ در سایر زمینه‌ها نیز در کشور نقش آفرین بوده و خدمات ارزشمندی از خود به یادگار گذاشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام حسینعلی رضازاده امروز(یکشنبه، ۲ اردیبهشت) در دیدار جمعی از روحانیون و علمای اهل تشیع و تسنن با فرمانده سپاه این شهرستان که همزمان با سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد، اظهارکرد: سپاه مولود مبارک انقلاب اسلامی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا با بیان‌اینکه کارنامه سپاه در عرصه‌های مختلف درخشان بوده است، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر اقدامات مثبت خود در بعد نظامی؛ در زمینه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، عمرانی و محرومیت‌زدایی نیز در کشور نقش آفرین بوده و خدمات ارزشمندی از خود به یادگار گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه سپاه بازوی توانمند ملت ایران در حفاظت و صیانت از اقتدار، عزت و سربلندی کشور در برابر زیاده‌خواهی‌های جبهه استکبار جهانی است، تصریح‌‎کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را در عملیات غرورآفرین «وعده صادق» به رخ جهانیان کشاند و دشمنان بدانند اگر کوچکترین خطایی از آنان سربزند جواب نیروهای مسلح و سبزپوشان سپاه به آنان پشمیان کننده خواهد بود.

حجت‌الاسلام رضازاده خاطرنشان‌کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانسته است با نقش بر آب کردن توطئه‌های مهندسی شده دشمنان و صهیونیست جهانی هرگونه خطری را از ایران اسلامی و منطقه دور سازد.

سرهنگ پاسدار بهزاد قنبری نیز در این دیدار، اظهارکرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کارآمدی خود در عرصه پیشرفت‌های نظامی و دفاعی را به شایستگی نشان داده و همگام با سایر نیروهای مسلح، پایه‌های اقتدار کشور را تقویت و در مسیر اعتلای نظام گام برداشته است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان‌اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفاظت و صیانت از امنیت و ثبات، دفع اشرار و متجاوزان توانایی‌های خود را در عرصه‌های جنگ سخت و جنگ نرم بارها به اثبات رسانده است، افزود: سپاه در عملیات«وعده صادق» نشان داد که اکنون به‌عنوان مجموعه‌ای توانمند در عرصه‌های نبرد زمینی، دریایی و هوافضا از قدرت موشکی در سطح پیشرفته برخوردار است و با استفاده از پیشرفته‌ترین فنون تخصصی و دانش نظامی؛ نیرویی راهبردی محسوب می‌شود.

سرهنگ قنبری خاطرنشان‌کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشراف اطلاعاتی بر تحولات منطقه‌ای و تحرکات قدرت‌های فرا منطقه‌ای با تکیه بر ظرفیت‌های دفاعی و بازدارنده در مقابله با تهدیدات از آمادگی‌های همه‌جانبه ای برخوردار بوده و هرگونه خطای محاسباتی دشمنان را با پاسخ قاطع و سخت خواهد داد.

کد خبر 1759805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha