حجاب اصل ضروری دین اسلام است

داوطلب حجاب را یک اصل ضروری در دین مبین اسلام دانست و گفت: این اصل مانند سایر قوانین کشور مورد احترام بوده و لازم الاجرا است و تخطی از قوانین، جرم و قانون با مجرم برخورد خواهد کرد.

محمدرضا داوطلب_مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ضمن تبریک حمله دلاورانه و غیورانه‌ پهپادی و موشکی ایران به اهداف رژیم اشغالگر قدس، آنرا پاسخ جانانه‌ به تجاوزات و جنایات اسرائیل در غزه و کنسولگری ایران در سوریه دانست.

وی افزود: رژیم کودک‌کش صهیونیستی در حالی کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه را هدف حمله‌ وحشیانه قرار داد و منجر به شهادت جمعی از فرزندان رشید و دلاور کشورمان شد که در شش ماه گذشته نوار غزه را به خاک و خون کشیده بود.

داوطلب با بیان اینکه، شدت جنایات این رژیم در غزه در این دور از وحشیگری‌ها چنان بوده که فریاد خشم و خروش همه‌ ملت‌ها در سراسر جهان بر سر اسرائیل نشانه رفته است، ادامه داد: ملت بزرگ ایران، بار دیگر به دست توانای دلاورزادگان عاشورایی‌اش، اقتدار خویش را به رخ جهان و جهانیان کشید و با رشادت خود، موجب شادی عمیق همه آزادگان، مظلومان و مستضعفان در سراسر گیتی شد.

وی با اشاره به پیروزی غرورآفرین غیورمردان و فرزندان رشید کشورمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، که وعده‌ نصرت حق را با اراده‌ خود تحقق بخشیده و با انهدام اهداف حیاتی رژیم صهونیستی نشان دادند که گنبد آهنین آن رژیم در برابر عزم و ایمان ملت ایران گنبدی پوشالی است، خواستار پاکسازی قدس شریف از لوث وجود اشغالگران صهیونیستی شد.

داوطلب در ادامه همچنین ضمن حمایت همه جانبه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان از نیروی انتظامی، بسیج و ضابطین قضائی در اجرای طرح عفاف و حجاب و برخورد قانونی با هنجارشکنان بیان کرد: نیروی انتظامی طی این طرح(نور) بنا دارد با مظاهر علنی بی حجابی برخورد قانونی کند.

وی با تاکید بر اینکه، مسئولان در هر جایگاهی باشند، باید از نیروی انتظامی حمایت کنند و مردم مؤمن و انقلابی نیز کنار این نیرو باشند گفت: حجاب یک اصل ضروری در دین مبین اسلام است.

داوطلب افزود: این اصل مانند سایر قوانین کشور مورد احترام بوده و لازم الاجرا است و تخطی از قوانین، جرم و قانون با مجرم برخورد خواهد کرد.


وی با اشاره به اینکه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و امنیت به عنوان عامل معنوی قدرت ملی، همواره بر اصل حفظ حجاب و ولایت‌پذیری در وصیت‌نامه‌های خود تأکید داشتند، خاطر نشان کرد: بی‌شک توجه به این وصایا چراغ راهی برای ارتقای جایگاه ایران در ایجاد تمدن نوین اسلامی خواهد بود.  

داوطلب با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری و اعلام نظر ایشان در این زمینه افزود: با این فرمایشات حجت بر همگان تمام است و از اقدام نیروی انتظامی در راستای حفظ و اجرای قانون به عنوان دغدغه اصلی خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و عموم مردم، حمایت قاطع داریم.

وی ضمن درخواست از سایر دستگاه های مرتبط فرهنگی و قضایی مبنی بر همت مضاعف در اجرای این طرح، تصریح کرد: امروز به برکت حضور مجاهدان و موثران عرصه فرهنگ و تعالی اجتماعی حرکت نویدبخشی در عرصه‌ تکریم ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب فراهم آمده که امیدواریم با تدبیر و تلاش مدبرانه‌ همراهان و داعیه‌داران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بیش از پیش بالنده و پویا پیش رود.

کد خبر 1759821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha