رویداد خوشنویسی با موضوع آب در زنجان برگزار شد

رویداد خوشنویسی با موضوع آب، با حضور اساتید و هنرمندان این حوزه در کتابخانه سید افضل موسوی زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، رویداد خوشنویسی با موضوع آب، با حضور اساتید و هنرمندان این حوزه در کتابخانه سید افضل موسوی زنجان برگزار شد. در این رویداد هنری ۴۰ نفر از هنرمندان خطاط استان زنجان حضور داشتند که با یکدیگر به رقابت پرداختند.

شرکت کنندگان در این رویداد هنری به نگارش آیه شریفه "و جعلنا من الماء کلَّ شَیٍ حَیّ" در چهار رشته ثلث، نستعلیق، شکسته نستعلیق و نسخ پرداختند.

آثار برتر خطاطان در این رویداد هنری در هر رشته پس از قضاوت هیات داوران انتخاب و در نمایشگاه های استانی و ملی به نمایش در خواهد آمد. نفرات برتر این رویداد در ۴ رشته، ضمن دریافت لوح، هدایایی نیز دریافت می کنند.

رویداد خوشنویسی با موضوع آب در زنجان برگزار شد

نادرخانی، مدیرعامل شرکت آبفای زنجان در حاشیه این رویداد با تاکید بر اینکه هنر در طیف مخاطبان گوناگون قدرت اثرگزاری بالایی دارد گفت: شرکت آب و فاضلاب از هر فرصتی هنری برای ارسال پیام مصرف بهینه به مشترکین استفاده می کند.

وی همچنین بر لزوم حمایت از هنرمندان نیز تاکید کرده و گفت: تعامل و همکاری شرکت آبفا با اهالی هنر در جهت ترویج مصرف بهینه آب، فرصتی برای حمایت از این قشر فرهیخته در جامعه را نیز مهیا می کند.

رویداد خوشنویسی با موضوع آب در زنجان برگزار شد

کد خبر 1759868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha