حوزه‌های علمیه پایگاه تربیت سربازان ولایت هستند 

مدیر مدرسه علمیه بنت‌الرسول(س) الشتر از حوزه‌های علمیه به عنوان پایگاه تربیت سربازان ولایت یاد کرد و گفت: حوزه های علمیه خواهران از اول اردیبهشت‌ماه جاری آماده پذیرش طلاب جدیدالاورود هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، آرزو فلاحی‌نیا، امروز در نشست با کادر و اساتید مدرسه علمیه خواهران الشتر اظهارداشت: حوزه‌های علمیه پایگاه تربیت سربازان ولایت و مدرسه فقاهت هستند.

مدیر مدرسه علمیه بنت‌الرسول(س) الشتر با اشاره به آغاز پذیرش طلبه در حوزه های علمیه افزود: در این راستا هریک از طلاب به عنوان یک مبلغ در راستای جذب طلبه می توانند نقش آفرینی کنند.  

 وی عنوان‌کرد: به همت طلاب و مبلغان تبلیغ چهره به چهره، برگزاری نشست‌ها با مراکز دینی، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، برای ثبت نام از خواهران علاقه‌مند به حوزه علمیه خواهران لرستان در حال انجام است.

 فلاحی‌نیا بیان‌کرد: حوزه های علمیه خواهران از ابتدای اردیبهشت ماه آماده پذیرش علاقه مندان به تحصیل در علوم حوزوی هستند.

وی با اشاره به نقش و مسئولیت حوزه‌های علمیه در تعلیم و تزکیه افراد عنوان کرد: حوزه‌های علمیه حافظان صیانت از نهاد خانواده هستند.

فلاحی نیا در ادامه بیان کرد: تاسیس و گسترش حوزه‌های علمیه خواهران از برکات انقلاب اسلامی است، بیان کرد: و گسترش مراکز دینی نقش مهمی در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند.

 مدیر مدرسه علمیه بنت‌الرسول(س) الشتر  به ظرفیت طلاب مدارس علمیه خواهران اشاره کرد و گفت: خواهران طلبه باید با اخلاص و سعه صدر در راستای گسترش اخلاق قرآنی در جامعه رسالت تبلیغی خود را انجام دهند.

کد خبر 1759889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha