بهره مندی بیش از ۱۰۰۰مددجوی مازندران از تسهیلات اشتغال

معافی گفت:سال گذشته  سهم امداد در جز۳ بند (ب) تبصره ۱۸، سیصد و چهل میلیارد تومان بوده که ۲۹۶ میلیارد تومان  به کمیته امداد استان مازندران تخصیص یافته است که تاکنون ۲۳۲ میلیارد تومان توسط بانک های عامل تسهیلات اشتغال به ۱۹۵۲ مددجو و نیازمند پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، میثم معافی- مدیرکل کمیته امداد مازندران در جلسه بررسی اعتبارات تسهیلات اشتغال از منابع جز۳ تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۲ ضمن تحسین عملیات غرور آفرین وعده صادق در اراضی اشغالی،   اظهار کرد:عملیات موشکی «وعده صادق» دشمن را «عصبانی» کرد، اما چیزی که دشمن را «عصبانی‌تر» می‌کند «جهش تولید و اشتغال» است.

وی با اشاره به اهمیت منابع  جز ۳ بند ب تبصره ۱۸ در رفع مشکلات تامین مالی کسب و کارهای خرد و متوسط افزود: در سال گذشته  سهم امداد در جز۳ بند (ب) تبصره ۱۸، سیصد و چهل میلیارد تومان بوده که ۲۹۶ میلیارد تومان  به کمیته امداد استان مازندران تخصیص یافته است که تاکنون ۲۳۲ میلیارد تومان توسط بانک های عامل تسهیلات اشتغال به ۱۹۵۲ مددجو و نیازمند پرداخت شده است.

معافی با بیان اینکه مازندران در جذب اعتبارات جز۳ در کشور رتبه های برتر را کسب نموده است ازهمکاری بانک های مهر ایران، سپه، کشاورزی، ملی واقتصاد نوین در اعطا تسهیلات اشغال به مددجویان و نیازمندان تشکر و قدردانی نمود.

 مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت:  تسهیلات پرداختی در اجرای  طرح های اشتغال در بخش های دامپروری، کشاورزی، خدماتی، صنفی، صنعتی، صنایع دستی و...بوده است.

به گزارش شبستان، دراین جلسه بانک های عامل جهت تسریع در فرایند پرداخت تسهیلات و جذب کل اعتبارات تخصیصی قول مساعد دادند.

کد خبر 1759908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha