مسئولان با همت خود توطئه های دشمن را خنثی کنند

آیت الله عبادی با بیان اینکه فرصت مهمی در ایران، منطقه و سطح بین‌الملل حاصل شده است، گفت: مسئولان باید دست در دست هم دهند و با همت خود توطئه‌های دشمن را خنثی کنند چون آنچه که ما باید به آن برسیم تمدن اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز(۳ اردیبهشت) در اولین شورای اداری شهرستان بیرجند اظهار کرد: اولین مسئله در شورای اداری جایگاه اداره جامعه است که نیروی انسانی و مدیران جامعه هستند یعنی سرمایه مردم که با هزینه خود مردم ساخته شده است.

وی افزود: نقش حال و آینده را مدیران و مسئولان پیاده می‌کنند و اصولاً در هر امری نیروی انسانی است که حرف اول و آخر را می‌زند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با بیان اینکه در هر جامعه‌ای می‌توان همانی وضعیتی را انتظار داشت که مدیران جامعه آنگونه هستند، تصریح کرد: اخلاق و دیانت مردم نیز متناسب با همان است.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه اولین قدم بزرگ انقلاب اسلامی پیروزی بر جریانات استعماری دنیا بود، ادامه داد: ملت ایران توانست این نهضت را با جان و خود خود بر خواسته‌های استعمارگران و عوامل آنان غالب کند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه دومین قدم تشکیل نظام اسلامی بود، افزود: برای قدم‌های بعدی نیاز به دولتمردان اسلامی دارد چون اینها می‌توانند محصول اسلام را ایجاد کنند.

وی  بیان کرد: مشکلات زیادی که ما در میان جامعه می‌بینیم وقتی می‌تواند اصلاح شود که دولت اسلامی به معنای صحیح آن تشکیل شود و دشمنان ما در این قضیه خیلی دقت کردند و در مهندسی دشمنی، بالاترین نمره را می‌گیرند.

آیت الله عبادی افزود: دشمنان اولین کاری که شروع کردند ترور حساب شده شخصیت‌های کارآمد نظام جمهوری اسلامی ایران همچون شهید مطهری، بهشتی و قرنی‌ها و ... بود.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: اما به این اکتفا نکردند و بلافاصله صدام را مجهز کردند و تمام دنیا به جنگ علیه ایران برخاستند تا نیروی انسانی این کشور را از بین ببرند.

وی با بیان اینکه دشمنان از سوی دیگر افراد ناکارآمد و تحت نفوذ را به جامعه تزریق کردند، گفت: اکنون هم اگر ما در کارمان بخواهیم دقت بیشتر کنیم باید هر چه که دشمن تلاش کرده و از بین برده یا منزوی کرده یا از کار انداخته با همت مسئولان جبران شود.

امام جمعه بیرجند افزود: دولت اسلامی یعنی دولتی که توانا باشد که نظام اسلامی و قانون اساسی را پیاده کند که نتیجه آن عدالت اجتماعی و رشد و کمال جامعه باشد.

آیت الله عبادی در ادامه گفت: دولت اسلامی وقتی نقش خود را پیاده کرد جامعه ما اسلامی می‌شود مثل پدر و مادر سطح بالایی که می‌داند باید چه کاری انجام دهد که فرزندش مطابق با این خانواده تربیت کند.

وی با بیان اینکه بعد از تشکیل جامعه اسلامی می‌توان منتظر ایجاد تمدن اسلامی بود، عنوان کرد: الحمدالله نشانه‌هایی در دولت سیزدهم وجود دارد که مسلم کافی نیست اما این مشکلا ارثی است؛ شما ملاحظه کنید چه میزان مشکلات برای این دولت ماند از قرض‌های که دولت قبل گرفتند تا کسری بودجه و انواع و اقسام مسائل بگیرد تا کارخانجاتی که تعطیل شده بود.

امام جمعه بیرجند با اشاره به احیای ۹ هزار کارخانه تعطیل و نیمه‌تعطیل در دولت سیزدهم، بیان کرد: این دولت در ارتباطات بین‌الملی کارهای بسیار مهمی انجام داده اما مسلم همه این کارها کافی نیست چون مشکلات به ارث مانده کم نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه فرصت مهمی در ایران، منطقه و سطح بین‌الملل حاصل شده است، تصریح کرد: یعنی برای مسئولان فرصتی از نوع لیله القدر پیش آمده که باید دست در دست هم دهند و با دانش، تجربه و حضور مردم و ... تلاش دشمن را خنثی کنند چون آنچه که ما باید به آن برسیم تمدن اسلامی است که دیگر امور را خودکار می‌کند و دیگر در چنین تمدنی انسان دزدی، خیانت و ... نمی‌کند، نه اینکه او را کنترل کنیم.

کد خبر 1759933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha