تشکیل جبهه جدید در عمل به قرآن

حجت الاسلام سالاری‌مکی گفت: خراسان جنوبی در بحث طرح «زندگی با آیه ها» بسیار خوش درخشید و این را ادامه خواهیم داد و در طول سال جاری جبهه جدید هم‌افزایی در بحث عمل به قرآن و توجه به آن خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام حجت سالاری‌مکی امروز (۳ اردیبهشت) در دیدار جامعه قرآنی و تبلیغی با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: آنچه در ابتدای امسال برای مردم ایران رقم خورد تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن بود که مشی قرآنی ملت ایران مایه خرسندی و تمجید مقام معظم رهبری شد.

وی با بیان اینکه امیدواریم امسال خدمات و نقش‌آفرینی ما به برکت قرآن موثرتر باشد، گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری موضوع اصلی در قضایای اخیر اثبات ظهور قدرت ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین المللی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: این ظهور اراده، پشتیبانی و لوازم و مقدماتی که بتواند دنیا را مسحور این قدرت ایرانی و منطق گفتمان مقاومت کند، مسئله بسیار مهمی است.

حجت الاسلام سالاری‌مکی ادامه داد: باید به اندازه وسع خودمان در زمانه‌ای که بلوک قدرت نوپدید مقاومت و استکبارستیزی رونمایی شده و گفتمان اسلام ناب در ویترین جهانی قرار دارد، تلاش کنیم.

وی بیان کرد: لذا خرسندیم که در زمانه ای زندگی می‌کنیم که گفتمان اسلام ناب، گفتمان زر و زور و تزویر را به چالش بسیار جدی کشانده و نوبت این است که قدرت فرهنگی، قدرت سبک زندگی، قدرت اعتقادی و قدرت رسانه‌ای این جبهه با وسعت عملیات میدانی بیشتر بعد از عملیات وعده صادق به جهانیان نشان داده شود.


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: این موضوع وظیفه ما را سنگین‌تر کرده و افرادی که در این حوزه کار می‌کنند باید تراز کار خود را چندین و چند برابر بالاتر ببینند و برنامه‌ریزی کنند.

حجت الاسلام سالاری مکی با بیان اینکه موضوع مبارزه با جبهه شیطان در مسیر حرکتی مجموعه‌های تبلیغات اسلامی استان در عرصه جهاد تبیین و سبک زندگی اسلامی قرار دارد و روی همین محور و رسیدن به این قله فعالیت‌های خود را برنامه ریزی می‌کند، یادآور شد: هم افزایی خوبی با نهادهای همسو و برنامه‌ریزی‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در کنار همه برنامه‌های تبلیغاتی خود توجه ویژه به سه محور نوجوانان، بانوان و جمعیت‌های خاص را بر پایه کار قرآنی انجام می‌دهد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه استان در چند موضوع خاص در سطح کشور رتبه‌های برتر بوده است، خاطرنشان کرد: بحث زندگی با آیه‌ها هرباره‌های همدل و آزمون حفظ قرآن کریم ز جمله این موارد می‌باشد که اگرچه رسیدن به این رتبه‌ها سبب شکرگزاری ما شده ولی قانع نیستیم چون جای کار بسیار زیاد است.

حجت الاسلام سالاری‌مکی با بیان اینکه سیر حرکتی مجموعه‌های مرتبط با تبلیغات اسلامی استان در عرصه جهاد تبیین و سبک زندگی اسلامی روی محور مبارزه با استکبار و طاغوت‌ستیزی است، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در کنار همه برنامه‌های تبلیغاتی خود توجه ویژه به سه محور نوجوانانه، بانوان و جمعیت‌های خاص را بر پایه کار قرآنی انجام می‌دهد.

وی بیان کرد: خراسان جنوبی در بحث طرح «زندگی با آیه‌ها» بسیار خوش درخشید و در بحث مهرواره محله همدل و آزمون حفظ قرآن کریم جزو استان‌های برتر است و این طرح قرآنی را ادامه خواهیم داد و در طول سال جاری جبهه جدیدی در هم‌افزایی بحث عمل به قرآن و توجه به آن خواهیم داشت.

کد خبر 1759940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha