سمینار «آموزش سرپرستان حج» در شهر سارایوو

دفتر حج و عمره مشیخت اسلامی بوسنی و هرزگوین به منظور حج امسال، برای سرپرستان حج، سمیناری را در سارایوو برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الالوکه، دفتر حج و عمره مشیخت اسلامی در بوسنی و هرزگوین سمیناری را برای آموزش ناظران حج در شهر سارایوو، پایتخت بوسنی و هرزگوین و بزرگ‌ترین شهر آن برگزار کرد.

از پایان سفر حج سال گذشته، دفتر حج و عمره مستقیماً مقدمات سفر حج بعدی را آغاز کرده است و تمامی امکانات و راهنمایی‌ها را فراهم کرده است و به همین منظور، سمینارهایی را برای سرپرستان حج برگزار می کند تا اطلاعات کاملی را در مورد سفر، نحوه سفر به سرپرستان ارائه دهد.

زائران امسال بوسنی و هرزگوین توسط ۴۷ ناظر و ۶ مشاور حقوقی به اضافه یک تیم پزشکی متشکل از هفت پزشک و هفت پرستار تحت مراقبت قرار خواهند داشت.

شیخ جیودف هادزیچ، رئیس دفتر حج و عمره طی سخنرانی خود در جمع ناظران حج، تاکید کرد: این سمینار، تصویر کاملی از نحوه انجام وظایف خود با زائران به ناظران حج ارائه می‌دهد.

این سمینار همچنین شامل مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها و هشدارهایی بود که در سفرهای حج باید به آنها اشاره شود، به علاوه مجموعه‌ای از تمرینات عملی در مورد موقعیت‌ها و سوالاتی که ممکن است سرپرستان با آن مواجه شوند، ارائه می‌دهد.

در طول این سمینار، شیخ ایزت کامجیچ، یکی از سخنرانان، در مورد اهمیت جمع آوری اسناد مربوط به گروه‌های زائر و نحوه برقراری ارتباط مستمر با آنها، آموزش آنها و پاسخ به تمام سوالات آنها صحبت کرد.

کد خبر 1761168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha