۶۵ هزار معلم و بیش از ۱۰ استاد استان اصفهان تجلیل شدند

همزمان با روز معلم از ۶۵ هزار معلم مدارس و بیش از ۱۰ استاد دانشگاه‌های استان اصفهان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، ۱۲ اردیبهشت روز تکریم جایگاه معلم و استاد فرصتی برای معرفی این ماموریت و نقش فعالان علم آموزی در کشور است که امسال با همراهی مردم و مسئولان از این قشر تجلیل شد.

نواختن زنگ سپاس معلم و حضور کاروان های مردمی و دولتی در مدارس استان اصفهان و نشست های تجلیل از اساتید دانشگاه ها همزمان با این مناسبت مهم انجام شد.

حرکت مردمی و عمومی برای تجلیل از اساتید و معلمان اقدامی بی نظیر برای گرامیداشت جایگاه علم آموزی و تقویت نقش و ماموریت این قشر در جامعه است.

۶۵ هزار معلم و بیش از ۱۰ استاد استان اصفهان تجلیل شدند

فعالیت ۶۵ هزار معلم در مدارس استان اصفهان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه بیش از یک میلیون دانش آموز در بیش از پنج هزار مدرسه تحصیل می کنند، گفت: ۶۵ هزار معلم در این مراکز آموزشی دانش آموزان استان اصفهان را درس می دهند و یا مدارس را مدیریت می کنند.

محمدرضا ابراهیمی با اشاره به جذب معلمان جدید، افزود: بیش از سه هزار معلم جدید امسال برای جبران کمبود نیروی انسانی جذب می شوند.

وی با اشاره به برنامه های روز و هفته ملی تکریم معلمان، گفت: زنگ «سپاس معلم» در مدارس نواخته شده و امروز در حرکت مردمی ۶۵ هزار معلم تجلیل شد.

ابراهیمی ادامه داد: در این هفته برنامه هایی برای تکریم معلمان و خانواده های آنان در سراسر استان برگزار می شود.

۶۵ هزار معلم و بیش از ۱۰ استاد استان اصفهان تجلیل شدند

تجلیل از اساتید دانشگاه های استان اصفهان

رئیس دانشگاه اصفهان در این خصوص گفت: همزمان با شهادت شهید مطهری و روز معلم واستاد از این قشر در دانشگاه ها تجلیل می شود.

حسین هرسیج افزود: این برنامه در هر دانشگاه متفاوت بوده که تجلیل از چهره های علمی برتر از جمله آن است.

وی یادآورشد: انجمن‌های علمی و تشکل های دانشجویی در این خصوص نقش مهمی دارند و قدرشناسی از اساتید دارند.

۶۵ هزار معلم و بیش از ۱۰ استاد استان اصفهان تجلیل شدند

حضور شخصیت ها در  محل تحصیل خود

یکی از برنامه هایی که حال و هوای دیگری در این روز پیدا کرد، حضور شخصیت های علمی، فرهنگی، ورزشی و مسئولان دستگاه های اداری در مدارس و دانشگاه های محل تحصیل خود در استان اصفهان بود که از معلمان این مراکز علمی نیز تجلیل کردند.

این حرکت ماندگار باعث شده تا دانش آموزان و دانشجویان گذرزمان را ببیند که سرنوشت انسان های موفق از همین مدارس و دانشگاه ها آغاز شده و آنان نیز می تواند پله های ترقی را طی کنند.

کد خبر 1761473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha