پارک بانوان اراک میزبان دختران کانون کوثر النبی

عابدی از برگزاری اردوی یک روزه به مناسبت روز دختر با حضور دختران کانون فرهنگی هنری کوثر النبی(س) شهر اراک خبر داد.

قهرمان عابدی، مسئول کانون فرهنگی هنری کوثر النبی(س)ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، از برگزاری اردوی فرهنگی، آموزشی و تربیتی یک روزه ویژه دختران کانون خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: در این اردو دختران در جشن میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) شرکت و یک روز شاد را در کنار هم تجربه می کنند.

مسئول کانون فرهنگی هنری کوثر النبی(س) با بیان اینکه این اردو در روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه برگزار می شود، افزود: علاقمندان به شرکت در این اردو با آیدی @F_G_H_۱۴۰۳ ارتباط برقرار و ثبت نام شدند.

وی همچنین با بیان اینکه مسجد النبی کوی کوثر اراک میزبان جشن بزرگ کرامت محله است، خاطر نشان کرد: این جشن در روز جمعه همزمان با ولادت حضرت معصومه (ع) در مسجد برگزار خواهد شد.

عابدی همچنین به برگزاری جشن ولادت امام رضا(ع) نیز اشاره کرد و گفت: تقدیر از دختران عضو کانون فرهنگی هنری کوثر النبی(س) از جمله برنامه های این ایام است.

مسئول کانون فرهنگی هنری کوثر النبی(س) شهر اراک با بیان اینکه مسابقه نقاشی بین دختران و اجرای گروه سرود دختران کانون در جشن میلاد با سعادت  حضرت معصومه(س) را از دیگر برنامه های این کانون دانست و ادامه داد: این برنامه ها با همکاری پایگاه خواهران بنت الهدی برگزار می شود.

کد خبر 1762374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha