لزوم مردمی سازی برنامه های دهه کرامت

نوری بر مردمی‌سازی کردن برنامه‌ها و مشارکت دادن بیشتر مردم در برنامه‌های دهه کرامت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، روح‌الله نوری- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سربیشه- در جلسه برنامه ریزی دهه کرامت با بیان اینکه باید برنامه های زیربنایی و متنوعی در دهه کرامت‌ پیش‌بینی و طرح‌ریزی شود، بر مردمی سازی و مشارکت دادن بیشتر مردم در برنامه ها تأکید کرد و گفت: برنامه‌های سال گذشته باید آسیب‌شناسی و نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را تقویت کنیم.

وی ضمن تاکید بر اجرای برنامه‌های شاد و خروجی‌محور در این ایام افزود: فضاسازی محیطی توسط شهرداری و سایر نهادها بر اثربخشی و کمیت و کیفیت برنامه‌های این ایام می‌افزاید.

نوری پرشور و باشکوه برگزار شدن برنامه‌های فرهنگی این ایام را مهم دانست و افزود: دهه کرامت بهترین فرصت و زمانی مغتنم جهت شاد بودن مردم در شادی اهل بیت(ع) و فراگیری و ترویج صفات اخلاقی این بزرگواران به شمار می‌رود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سربیشه بر مردمی‌سازی کردن برنامه‌ها و مشارکت دادن بیشتر مردم در برنامه‌های به ویژه برنامه‌های ایام دهه کرامت تاکید کرد و گفت: با توجه به حضور استاد اخلاق حجت‌الاسلام موسوی فاضل‌خراسانی در شهرستان سربیشه، باید نهایت بهره را از حضورارزشمند وی ببریم.

کد خبر 1762420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha