کاشان میزبان نخستین رویداد ملی عطر و رایحه ایرانی

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری نخستین رویداد ملی «عطر و رایحه ایرانی» همزمان با روز گل محمدی و گلاب در کاشان خبر داد.  

محمدعلی فرجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: همزمان با روز گل محمدی و گلاب، نخستین رویداد ملی «عطر و رایحه ایرانی» در کاشان پایتخت گل و گلاب ایران برگزار می شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان افزود: این رویداد عصر پنج شنبه ۲۰ اریبهشت ماه ساعت ۱۶:۳۰ از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در تالار شهر کاشان برگزار خواهد شد.

فرجی ادامه داد: این رویداد با هدف معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و اقتصادی گل محمدی به عنوان محصولی با قدمت چند هزار ساله در کاشان، معرفی گلاب به عنوان محصولی ارزشمند، تقویت این محصول با تولید رایحه‌های طبیعی برگزار می شود.

به گفته وی، اجرای سید محمد معتمدی قمصری ترانه سرای مشهور کشور، اجرای سرود اردیبهشت کاشان، برگزاری آیین نمادین گل غلتان ویژه نوزادان و تقدیر از خانواده مرحوم مجید راهب، بنیان گذر صنعت گلاب و عرقیات ایران و کارآفرین بین المللی از جمله برنامه های این مراسم بود.

این برنامه به صورت زنده از رسانه ملی برای علاقه مندان در سراسر کشور پخش خواهد شد.

کد خبر 1762422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha