تداوم فریاد رسای مردم استان مرکزی علیه جنایات صهیونیست‌ها در راهپیمایی 'جمعه‌های خشم و انزجار'

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور بیانیه ای از عموم مردم شریف استان مرکزی برای حضور در راهپیمایی همبستگی با مردم مقاوم غزه دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور بیانیه ای از عموم مردم شریف استان مرکزی برای حضور در راهپیمایی همبستگی با مردم مقاوم غزه دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

تداومِ جنایت های جنگی رژیمِ دیوسیرتِ صهیونیستی در کشتارِ بی رحمانۀ مردمِ مظلوم، زنان و کودکانِ بی‌پناه و بی‌گناهِ غزه و حمله به رفح، باردیگر صحنه‌هایی از توحش و بربریت دیوانه‌وار تمدنِ لیبرال دموکراسی غرب را نمایش گذاشته است.

'غــزه' این قلبِ مجروحِ تاریخ و این زخمِ کاری نشسته بَر تنِ رنجورِ بشریت، همچنان مقاوم و استوار بر تارکِ تاریخِ پُر افتخارِ شرافت و عزّت و به امیدِ سنتِ لایتغیرِ الهیِ در نصرت و پیروزی جریانِ حقّ بر جنودِ شیطان و  حمایت و یاری عدالتِ طلبان و حقّ جویانِ عالم سرافرازانه ، پایدار ایستاده است.

جنایت‌های بی‌حدِ و حصرِ رژیمِ سفاک و کودک‌کشِ صهیونیستی؛ نتوانسته در عزم و ارادۀ فلسطینیان در دفاع از شرف و عزّت و ایمان آنان و دفاع از سرزمینِ مادری اشان کوچکترین خِللی ایجاد کند، بلکه موجباتِ بیداری بیش از پیشِ بشریت حولِ  فلسطین، این مسألۀ اوّل جهان و ایجادِ وحدتِ فزاینده‍‌تر از قبل حولِ محورِ آرمانِ آزادی قدسِ شریف و برانگیختنِ احساساتِ پاکِ بشری در خیزش‌های سراسری و حمایت‌های جهانی و خودجوش از غزۀ مقتدرِ مظلوم، و تَزایدِ تنفر و انزجار از ددمنشی و توحشِ صهیونیست‌ها در سطحِ جهانی شده است، به‌طوری که جهان امروز شاهدِ پیدایشِ چشمگیر و افزایشِ زائدالوصفِ امواجِ خروشانِ خیزش‌های عدالت خواهانه و تظاهرات و اعتراضات در قلبِ کشورهای حامی و مسبب و همسو با جنایت‌های این رژیمِ منفورِ تاریخ به ویژه در آمریکا و اروپا  و در سطح دانشگاه‌ها و میان دانشجویان است.

امروز؛ آزادیخواهان و حق‌طلبان دنیا علیه جنایت و ظلم و جورِ صهیونیست‌های لجام گسیخته، این سگِ‌هار آمریکا و ولیدۀ نامشروع و منحوس غرب، قیام کرده و نفرتِ عمیقِ خود بر سر مسببان و بانیان و حامیانِ پلیدش فریاد می‌کند و جهانِ غرب نیز، به صحنۀ بزرگِ نمایشِ فَورانِ خشمِ مقدس از این رژیم کودک‌کش در آتشِ قهرِ وجدان‌های بیدار و آگاه و آزادگان می‌خروشد و مرگ براسرائیل را سر می‌دهد.

مردم استان مرکزی، همگام و همصدا با فریادهای رسای جهانی حمایت از فلسطین با حضور  پرشور و آگاهانه در «راهپیمایی‌های جمعه‌های خشم و انزجار»، باردیگر، مرگ آمریکا و اسرائیل را فریاد خواهد زد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان؛ ضمن گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) ، روز دختر و آغاز دهه کرامت و تقدیر از حمایت‌های پیوسته و ادامه‌دار ملتِ بزرگ و استکبار ستیز ایران اسلامی، از مردم غیور استان‌ مرکزی دعوت می‌کند تا با حضورِ گسترده خود در راهپیمایی جمعه این هفته (21  اردیبهشت ماه 1403 ) وحدت و اتحاد خود را حولِ محور آرمانِ آزادیِ قدسِ شریف به نمایش گذاشته و همبستگی و حمایتِ همه جانبه خودرا از فلسطین قهرمان و غزۀ مقاوم اعلام نمایند.

کد خبر 1762435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha