۱۳ امامزاده و بقاع متبرکه آذربایجان‌غربی میزبانه برنامه‌های دهه کرامت خواهند بود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان غربی گفت: برنامه های دهه کرامت در ۱۳ امامزاده و بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد. 

حجت الاسلام والمسلمین ناصر جوانبخت، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر اظهار کرد: برنامه های دهه کرامت در ۱۳ امامزاده و بقاع متبرکه برگزار خواهد شد. 

وی افزود: راه اندازی ایستگاه صلواتی در امامزادگان و بقاع متبرکه کل استان تهیه و توزیع احسان از منابع نیات موقوفات در شهرستانهای ارومیه و خوی، راه اندازی میز خدمت در محل امامزادگان و بقاع متبرکه در طول دهه کرامت از جمله برنامه‌های پیش بینی شده این ایام است. 

حجت الاسلام و المسلمین جوانبخت ادامه داد: در شهرستان ارومیه نیز برگزاری جشن تکلیف در امامزاده غریب حسن (ع) در ۲۵ اردیبهشت ماه سال‌جاری با حضور ۳۵۰ دانش آموز، برگزاری جشن دهه کرامت و بزرگداشت امامزادگان با حضور ۴۰۰ نفر در محل امامزاده غریب حسن (ع) ارومیه در ۲۶ اردیبهشت ماه و برگزاری مراسم بزرگداشت امامزادگان با حضور کاروان زیر سایه خورشید وهیات  امناء و خادمین به تعداد  ۵۰۰ نفردر صحن آستان مقدس امامزادگان محمد و ابراهیم ارومیه در ۲۱ اردیبهشت ماه سال‌جاری از جمله برنامه‌ها است. 

وی ادامه داد: در شهرستان خوی نیز ویژه برنامه هایی روز جمعه مورخ ۲۳ اردیبهشت ماه سال‌جاری جشن میلاد کریمه اهل بیت و روز دختر با جمع خوانی ۴۰۰ نفر در محل بقعه شیخ نوائی، جشن تکلیف با حضور ۳۵۰ نفر دانش آموز و جمع خوانی در محل امام زاده سید بهلول در روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت سال‌جاری،  بزرگداشت و تکریم امامزادگان با حضور ۵۰۰ نفر  از اقشار مختلف مردم، هیات امناء و خادمین و کاروان زیر سایه خورشید در محل آستان امام زاده سید بهلول در ۲۷ اردیبهشت و ویژه برنامه با عنوان نقش روحانیت در تبیین جایگاه امامزادگان و بقاع متبرکه با حضور ۵۰۰ نفر روحانیون در آستان مقدس امام زاده سید بهلول روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد. 

حجت الاسلام و المسلمین جوانبخت با اشاره به برنامه های شهرستان سلماس نیز افزود: استقبال از کاروان زیر سایه خورشید و تجلیل از دختران، برگزاری شعر رضوی در آستان مقدس امامزاده سید محمد از جمله برنامه های این شهرستان است. 

وی استقبال از کاروان زیر سایه خورشید در محل تکیه حضرت ابوالفضل (ع) در شهرستان چایپاره، استقبال از کاروان زیر سایه خورشید و برگزاری برنامه روز دختر با حضور ۲۰۰ نفر دانش آموز و بزرگداشت امامزادگان و تجلیل از هیات امناء و خادمین  در محل زیارتگاه حضرت ابوالفضل (ع)شهرستان میاندوآب نیز برگزار خواهد شد.

کد خبر 1762464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha